Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / सीमा-आंध्र इलाक़ों में तेलंगाना मुलाज़मीन पर हमले

सीमा-आंध्र इलाक़ों में तेलंगाना मुलाज़मीन पर हमले

टी आर एस के फ़्लोर लीडर ई राजिंद्र ने सीमा-आंध्र इलाक़ों में मुलाज़मत अंजाम देने वाले तेलंगाना के मुलाज़मीन पर हमलों की सख़्ती से मुज़म्मत की है। अख़्बारी नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए ई राजिंद्र ने कहा कि सीमा-आंध्र के इलाक़ों म

टी आर एस के फ़्लोर लीडर ई राजिंद्र ने सीमा-आंध्र इलाक़ों में मुलाज़मत अंजाम देने वाले तेलंगाना के मुलाज़मीन पर हमलों की सख़्ती से मुज़म्मत की है। अख़्बारी नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए ई राजिंद्र ने कहा कि सीमा-आंध्र के इलाक़ों में तेलंगाना मुलाज़मीन पर हमलों के वाक़ियात इंतिहाई बद बख्ताना हैं।

मुत्तहदा आंध्र की हिमायत में एहतेजाज करने वाले सीमा-आंध्र के मुलाज़मीन की जानिब से इन हमलों की इत्तिलाआत मिली हैं। उन्हों ने सीमा-आंध्र क़ाइदीन और अवाम से सवाल किया कि उन के इलाक़ों में तेलंगाना के ख़ातून मुलाज़मीन पर हमला करना क्या उन की तहज़ीब का हिस्सा है।

उन्हों ने कहा कि तेलंगाना में बरसरे ख़िदमत सीमा-आंध्र के मुलाज़मीन को तेलंगाना वालों की जानिब से कभी भी हिरासाँ नहीं किया गया और ना ही उन्हें तेलंगाना छोड़ने की हिदायत दी गई।

उन्हों ने कहा कि टी आर एस की मसाई ये है कि आपसी भाई चारा और मुहब्बत के साथ रियासत की तक़सीम अमल में लाई जाए ताकि दोनों रियास्तों के अवाम यक्साँ तौर पर तरक़्क़ी कर सकें।

TOPPOPULARRECENT