Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / सीमा आंध्र मुलाज़मीन के ख़िलाफ़ इश्तिआल अंगेज़ रिमार्कस

सीमा आंध्र मुलाज़मीन के ख़िलाफ़ इश्तिआल अंगेज़ रिमार्कस

आंध्र प्रदेश पुलिस ने कांग्रेस के रुकन राज्य सभा वि हनुमंत राव‌ के ख़िलाफ़ उनके मुबयना इश्तिआल अंगेज़ बयानात पर एक मुक़द्दमा दर्ज करलिया है।

आंध्र प्रदेश पुलिस ने कांग्रेस के रुकन राज्य सभा वि हनुमंत राव‌ के ख़िलाफ़ उनके मुबयना इश्तिआल अंगेज़ बयानात पर एक मुक़द्दमा दर्ज करलिया है।

पुलिस ज़राए ने कहा कि एस वि यूनीवर्सिटी के तलबा की शिकायत पर टाउन III पुलिस स्टेशन विशाखापटनम ने ये मुक़द्दमा दर्ज किया है।

तलबा ने कांग्रेस क़ाइद पर सीमा आंध्र मुलाज़मीन के ख़िलाफ़ इश्तिआल अंगेज़ बयान देने का इल्ज़ाम लाग‌या था। एस वि यूनीवर्सिटी के तलबा ने हनुमंत राव की गिरफ़्तारी का मुतालिबा करते हुए तिरूपति (अर्बन ) सुपरिन्टेन्डेन्ट पुलिस ऑफ़िस के रूबरू मुज़ाहरा भी किया ताहम पुलिस ने मुक़द्दमा दर्ज करते हुए तहक़ीक़ात का आग़ाज़ कर दिया है।

यहां ये बात काबिल ए ज़िकर हैके हनुमंत राव ने मुबयना तौर पर कहा था कि तेलंगाना में काम करने वाले सीमा आंध्र के सरकारी मुलाज़मीन को चाहीए कि क़ानून-ओ-क़ायदा के मुताबिक़ हैदराबाद छोड़ दें।

अगर सरकारी मुलाज़मीन हैदराबाद में ही क़ियाम करना चाहते हैं तो वो अपनी मुलाज़मत तर्क करते हुए यहां क़ियाम करसकते हैं। उनके रिमार्कस पर मुत्तहदा आंध्र प्रदेश के हामी कारकुनों ने सख़्त ब्रहमी का इज़हार करते हुए सीमा आंध्र अवाम और मुलाज़मीन के जज़बात मजरूह करने का इल्ज़ाम लग‌या।इस दौरान अली पीरी में हनुमंत राव के क़ाफ़िला पर हमला के ज़िमन में तीन अफ़राद को तिरूपति पुलिस ने गिरफ़्तार करलिया है।

TOPPOPULARRECENT