Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / सीमा आंध्र में अवाम को मुश्तइल करने में चीफ़ मिनिस्टर का रोल

सीमा आंध्र में अवाम को मुश्तइल करने में चीफ़ मिनिस्टर का रोल

टी आर इस के रुकन पार्लीयामेंट जी वीवीक ने मुत्तहदा आंध्र प्रदेश के हक़ में सीमा आंध्र इलाक़ों में जारी एजीटशन को हवा देने और अवाम को मुश्तइल करने पर चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी को पी डी ऐक्ट के तहत गिरफ़्तार करने का मुतालिबा किया

टी आर इस के रुकन पार्लीयामेंट जी वीवीक ने मुत्तहदा आंध्र प्रदेश के हक़ में सीमा आंध्र इलाक़ों में जारी एजीटशन को हवा देने और अवाम को मुश्तइल करने पर चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी को पी डी ऐक्ट के तहत गिरफ़्तार करने का मुतालिबा किया।

आज हैदराबाद में अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए जी वीवीक ने इल्ज़ाम आइद किया कि चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी मुत्तहदा आंध्र तहरीक की हौसला अफ़्ज़ाई कररहे हैं। चीफ़ मिनिस्टर की ईमा पर ही ए पी एन जी ओज़,असातिज़ा और बर्क़ी मुलाज़मीन ने हड़ताल का आग़ाज़ किया था।

उन्हों ने तेलंगाना के क़ियाम से मुताल्लिक़ मर्कज़ के फ़ैसला की चीफ़ मिनिस्टर की जानिब से खुल कर मुख़ालिफ़त का हवाला देते हुए कहा कि किरण कुमार रेड्डी हाईकमान के फ़ैसला की मुख़ालिफ़त करते हुए खुले आम डिसिप्लिन शिकनी के मुर्तक़िब हुए हैं लेकिन अफ़सोस कि कांग्रेस हाईकमान ने उन के ख़िलाफ़ कोई तादीबी कार्रवाई नहीं की।

TOPPOPULARRECENT