Sunday , September 24 2017
Home / International / सीरिया: बशारुल असद के कम पॉवर के साथ रहने का प्रस्ताव

सीरिया: बशारुल असद के कम पॉवर के साथ रहने का प्रस्ताव

सीरिया के लिए अक़वामे मुत्तहिदा (संयुक्त राष्ट्र) के ख़ुसूसी एलची स्टीफ़न डी मिस्तूरा ने अपोज़ीशन की मुज़ाकराती सुप्रीम कमेटी के वफ्द को एक तजवीज़ पेश की है जिसमें बशारुल असद को महिदूद अख़्तियारात के साथ अपने मन्सब पर बाक़ी रखने का ख़्याल ज़ाहिर किया गया है।

साथ ही ये भी कहा गया है कि शामी सदर के तीन नायब का तक़र्रुर किया जाए जिनका इंतिख़ाब अपोज़ीशन करे। ताहम फ़्रांसीसी ख़बररसां एजेंसी ए एफ़ पी ने हफ़्ते के रोज़ अपोज़ीशन के वफ्द में शामिल एक मुज़ाकरात कार के हवाले से इस अमर की तसदीक़ की है कि शामी अपोज़ीशन ने इस तजवीज़ को यकसर मुस्तरद (सिरे से खारिज़) कर दिया है।

वफ्द के रुकन ने वाज़ेह किया कि दी मिस्तूरा ने इन ख़्यालात को इस लिए पहुंचाया है ताकि “इस चक्कर से निकला जाए जिसमें हम घूम रहे हैं कि आया आईन से पहले उबूरी हुक्मराँ कमेटी तशकील दी जाए या उबूरी कमेटी से क़ब्ल आईन बनाया जाए।”

ज़राए के मुताबिक़ मुज़ाकराती वफ्द ने मुजव्वज़ा ख़्याल को यकसर मुस्तरद (सिरे से खारिज़) कर दिया और दी मिस्तूरा से कह दिया कि उबूरी हुक्मराँ कमेटी ही आईन के इबतिदाई बिन्दू तैयार करने की जिम्मेदार होगी जिस तरह का तजुर्बा लीबिया, इराक़ और कांगो में हो चुका है।

TOPPOPULARRECENT