Tuesday , October 17 2017
Home / Islami Duniya / सीरिया में घमासान लड़ाई जारी, 10 सिपाही हलाक

सीरिया में घमासान लड़ाई जारी, 10 सिपाही हलाक

बेरूत, १४ नवंबर (पीटीआई) शाम में सरकारी फ़ौज और बागियों के माबेन दमिश्क़ के करीब घमासान की लड़ाई जारी है जिस के नतीजा में 10 सिपाही और एक बाग़ी हलाक हो गए जबकि जंगी तय्यारों ( विमानो) ने इंतिहाई अहमियत के हामिल सरहदी टाउन रास एलियन पर फिर

बेरूत, १४ नवंबर (पीटीआई) शाम में सरकारी फ़ौज और बागियों के माबेन दमिश्क़ के करीब घमासान की लड़ाई जारी है जिस के नतीजा में 10 सिपाही और एक बाग़ी हलाक हो गए जबकि जंगी तय्यारों ( विमानो) ने इंतिहाई अहमियत के हामिल सरहदी टाउन रास एलियन पर फिर बमबारी शुरू कर दी ।

बर्तानिया के शाम में मौजूद हक़ूक़-ए-इंसानी निगरानकार इदारा ने बताया कि मशरिक़ी दमिश्क़ के मुज़ाफ़ात घोटा में उस वक़्त लड़ाई शिद्दत इख़तियार कर गई जब बागियों ने इस इलाक़ा में अवामी इमारतों को निशाना बनाना शुरू किया।

जुनूबी दमिश्क़ के पड़ोसी दरिया में एक बाग़ी उस वक़्त हलाक हो गया जब उन्होंने एक मिलेट्री चेक प्वाईंट को हमला का निशाना बनाया जबकि चार बाग़ी दार-उल-हकूमत के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में लड़ाई और शलबारी के नतीजा में हलाक हुए। इस नगर इनकार इदारे ने रास एलियन में जंगी तय्यारों की ताज़ा बमबारी की भी इत्तिला दी।

ये इलाक़ा शाम के शुमाल मशरिक़ में तुर्की सरहद के करीब हैं। पीर को फ़िज़ाई हमलों और शलबारी के नतीजा में तकरीबन 16 अफ़राद हलाक हुए थे। इन फ़िज़ाई हमलों की वजह से आम शहरियों के नक़ल मुक़ाम में मज़ीद इज़ाफ़ा हो गया है जो सरहद पार कर के तुर्की में पनाह ले रहे हैं।

गुज़श्ता हफ़्ता जब बागियों ने इस टाउन पर क़बज़ा कर लिया था तकरीबन 9 हज़ार अफ़राद यहां से फ़रार होकर तुर्की में पनाह इख्तेयार कर चुके थे।

TOPPOPULARRECENT