Thursday , October 19 2017
Home / India / सी आर पी एफ़ का मज़ीद एक बंकर हटाया गया

सी आर पी एफ़ का मज़ीद एक बंकर हटाया गया

सेंटर्ल रिज़र्व पुलिस फ़ोर्स (सी आर पी एफ़) का मज़ीद एक बंकर श्रीनगर शहर के क़लब से आज हटा लिया गया।शहर के क़लब में वाक़्य रेसीडेनसी रोड से नाला मार के दरमयान एक दहाई क़ब्ल बंकर बनाया गया था।सी आर पी एफ़ के तर्जुमान सुधीर कुमार ने यू एन आई

सेंटर्ल रिज़र्व पुलिस फ़ोर्स (सी आर पी एफ़) का मज़ीद एक बंकर श्रीनगर शहर के क़लब से आज हटा लिया गया।शहर के क़लब में वाक़्य रेसीडेनसी रोड से नाला मार के दरमयान एक दहाई क़ब्ल बंकर बनाया गया था।सी आर पी एफ़ के तर्जुमान सुधीर कुमार ने यू एन आई को बताया कि शहर के क़लब में बाबदीमब रोड पर चंकराल मुहल्ला में वाक़्य एक बंकर को आज हटा लिया गया। उन्होंने बताया कि मुस्तक़बिल क़रीब में शहर से मज़ीद कई बंकर हटाए जाऐंगे।

मिस्टर कुमार ने बताया कि अब शहर में कल 23 बंकर बाक़ी रह गए हैं। उन्होंने बताया कि इससे क़ब्ल सड़क के किनारे से 39 बुनकरों को हटाया गया, जिनमें से बेशतर कंक्रीट के बने हुए थे। सूरत-ए-हाल बेहतर होने के बाद ये बंकर हटाए गए हैं।किसी भी दहशत गिर्दाना हमले को नाकाम बनाने केलिए सेक्यूरिटी फ़ोर्सेस के जवान बहरहाल यहां तैनात रहेंगे। यहां इस बात का तज़किरा ज़रूरी है कि वज़ीर-ए-आला उमर अबदुल्लाह एक अर्सा से रियासत में AFSPA को मस्दूद करने कोशां हैं। बुनकरों को हटाने से ये वाज़िह हो रहा है कि रियासत में सीक्योरीटी की सूरत-ए-हाल बेहतरी की जानिब गामज़न है और मुस्तक़बिल क़रीब में फ़ौज दिए गए ख़ुसूसी इख़्तेयारात वापस लिए जा सकते हैं।

TOPPOPULARRECENT