Wednesday , September 27 2017
Home / District News / सी पी आई, ग़रीबों को इन्साफ़ दिलाने वाली जमात

सी पी आई, ग़रीबों को इन्साफ़ दिलाने वाली जमात

सूर्यापेट 14 दिसंबर: हुकूमतों पर एहतेजाज के ज़रीये दबाव डाल कर ग़रीबों को इन्साफ़ दिलाने वाली जमात सी पी आई है। सी पी आई ने हर दुख-दर्द में ग़रीबों का साथ दिया।

आज भी क़दीम रिवायत को बरक़रार रखते हुए ग़रीबों को उनके हुक़ूक़ दिलाने के लिए जद्द-ओ-जहद कर रही है, लिहाज़ा अवाम और ग़रीबों की ख़िदमत करने वाली जमात के साथ अवाम का तआवुन ज़रूरी है। इन ख़्यालात का इज़हार सीनीयर कमीयूनिसट क़ाइद-ओ-सूर्यापेट सी पी आई सेक्रेटरी बी श्रीनिवास ने निज़ाम कॉलेज ग्रांऊड हैदराबाद में मुनाक़िद होने वाले पार्टी महासभा के पोस्टर्स की रस्म इजरा अंजाम देने के बाद किया।

उन्होंने ग़रीबों और मुस्तहक़्क़ीन को दरपेश मसाइल का हवाला देते हुए कहा कि साबिक़ में अवाम का एक बड़ा तबक़ा संगीन मसाइल से दो-चार था। ग़रीबों की बड़ी तादाद इमकना और आराज़ीयात से महरूम थी। एसे हालात में सी पी आई ने क़बज़ा अराज़ी के नाम पर मुहिम शुरू करते हुए रियासत भर में दस लाख एकड़ आराज़ीयात ग़रीबों के हवाले की और अब इन आराज़ीयात पर ग़रीबों की बड़ी तादाद चैन-ओ-सुकून की ज़िंदगी गुज़ार रही है।

उन्होंने 28 दिसंबर को निज़ाम कॉलेज ग्रांऊड पर मुनाक़िद शुदणी महासभा के हवाले से बताया कि इस महासभा को कामयाब बनाने और अवाम की शिरकत को यक़ीनी बनाने के मक़सद से बहुत जल्द ज़िलई सतह पर एक कमेटी तशकील दी जाएगी, जब के कमेटी के क़ाइदीन ज़िला भर में मीटिंग मुनाक़िद करेंगे और मुहिम चलाऐंगे। उन्होंने अवाम और पार्टी क़ाइदीन से महासभा को कामयाब बनाने की ख़ाहिश की। इस मौके पर सी पी आई ज़िला क़ाइद के और दुसरे मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT