Monday , October 23 2017
Home / India / सी बी आई का नज़रसानी से इनकार

सी बी आई का नज़रसानी से इनकार

सी बी आई ने आज कहा कि वो 23 साल क़दीम बोफोर्स कमीशन मुक़द्दमा पर नज़रसानी नहीं करेगी जबकि साबिक़ सरबराह पुलिस स्वीडेन स्टीन लनडसट्राम ने अपने अख़बारी इंटरव्यू में चंद दावे किए हैं। सी बी आई के ज़राए ने नज़रसानी के इम्कानात को मुस्तर्द कर

सी बी आई ने आज कहा कि वो 23 साल क़दीम बोफोर्स कमीशन मुक़द्दमा पर नज़रसानी नहीं करेगी जबकि साबिक़ सरबराह पुलिस स्वीडेन स्टीन लनडसट्राम ने अपने अख़बारी इंटरव्यू में चंद दावे किए हैं। सी बी आई के ज़राए ने नज़रसानी के इम्कानात को मुस्तर्द करते हुए कहा कि मुआमला की जामि तहक़ीक़ात हो चुकी हैं और फ़र्द-ए-जुर्म पेश किया जा चुका है।

साबिक़ सरबराह फ़ौज स्वीडेन के इल्ज़ामात के बारे में जिन्होंने स्वीडेन में तहक़ीक़ात की क़ियादत की थी, सी बी आई ने कहा कि महकमा ने इन से मुलाक़ात की कोशिश नहीं की है। उसे ग़ैरमुल्की तहक़ीक़ात कुनन्दों से रास्त शख़्सी मुलाक़ात के ज़रीया और मुनासिब वसीला के तवस्सुत से तहक़ीक़ात की तफ़सीलात अदालती दरख़ास्तों पर स्वीडेन रवाना की जा चुकी है जो बोफोर्स मुक़द्दमा के बारे में है। स्वीडन से मुताल्लिक़ा मालूमात बार बार मुक्तो बात के ज़रीया तलब की गई थीं जो हिंदूस्तानी अदालतों ने जारी किए थे जो सी बी आई के फ़र्द-ए-जुर्म के साथ मुंसलिक की गई हैं।

TOPPOPULARRECENT