Wednesday , October 18 2017
Home / District News / सी बी आई पर जांबदारी का इल्ज़ाम

सी बी आई पर जांबदारी का इल्ज़ाम

निज़ाम आबाद ०६ मार्च (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) वाई एस‌ आर कांग्रेस पार्टी के तर्जुमान-ओ-साबिक़ रुकन असैंबली मिस्टर बाजी रेड्डी गवर्धन ने आज यहां सहाफ़ीयों से बातचीत करते हुए कहा कि मर्कज़ी-ओ-रियास्ती हुकूमतें वाई ऐस जगन मोहन

निज़ाम आबाद ०६ मार्च (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) वाई एस‌ आर कांग्रेस पार्टी के तर्जुमान-ओ-साबिक़ रुकन असैंबली मिस्टर बाजी रेड्डी गवर्धन ने आज यहां सहाफ़ीयों से बातचीत करते हुए कहा कि मर्कज़ी-ओ-रियास्ती हुकूमतें वाई ऐस जगन मोहन रेड्डी की बढ़ती हुई मक़बूलियत से बौखलाहट का शिकार हो कर उन की गिरफ़्तारी के लिए कोशिशों में मसरूफ़ हैं।

उन्हों ने कहा कि 2G असपकटरम अस्क़ाम में हुई धांदलियों में मर्कज़ी हुकूमतमुताल्लिक़ा वज़ीर राजा और ओहदेदारों को गिरफ़्तार किया लेकिन रियास्ती हुकूमत कानकनी अस्क़ाम में सिर्फ ओहदेदारों को गिरफ़्तार करते हुए वुज़रा को मुस्तसना रखा । उन्हों ने सी बी आई पर शदीद तन्क़ीद करते हुए कहा कि सी बी आई एक ग़ैर जांबदार इदारा हैं।

लेकिन कांग्रेस हुकूमत के इशारों पर काम करते हुए अस्क़ामों में मुलव्वस वुज़राको मुस्तसना रखा ही। उन्हों ने सी बी आई की जानिब से इख़तियार करदा पालिसी परशदीद तन्क़ीद करते हुए सी बी आई ओहदेदार लक्ष्मी ना रावना को मश्वरा दिया कि अवामकी राय के मुताबिक़ काम करें तो बेहतर होगा।

मिस्टर बाजी रेड्डी गवर्धन ने कहा कि तेलगुदेशम पार्टी के सरबराह चंद्रा बाबू नायडू वाई ऐस आर कांग्रेस टी आर इससे मुफ़ाहमत करने के इल्ज़ाम को सरासर ग़लत और गुमराह कुन क़रार दिया और कहा कि आम इंतिख़ाबात में टी आर इससे मुफ़ाहमत तेलगुदेशम की जानिब से की गई थी अब बानसवाड़ा ज़िमनी इंतिख़ाबात में तेलगुदेशम पार्टी मुक़ाबला ना करते हुए ख़ामोशी इख़तियार करने के पीछे क्या राज़ है इस का इन्किशाफ़ करने का मुतालिबा किया और कहा कि तेलंगाना के अवाम के जज़बात का एहतिराम करते हुए क़ुर्बानी देने वाले क़ाइदीन की ताईद की गई थी। इस मौक़ा पर साबिक़ रुकन असम्बली कैश पली गंगा रेड्डी, वाई एस आर‌ कांग्रेस क़ाइदीन मौन पली साई रेड्डी, बाजी रेड्डी जगन मोहन रेड्डी और दीगर भी मौजूद थी।

TOPPOPULARRECENT