Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / सी रेखा सूर्या का आज क्लासिकी प्रोग्राम

सी रेखा सूर्या का आज क्लासिकी प्रोग्राम

हैदराबाद । ०१मई (प्रैस नोट) इंडियन कौंसल फ़ार कल्चरल रीलीशनस, सालार जंग म्यूज़ीयम के इश्तिराक से क्लासिकी गुलूकारा सी रेखा सूर्या के हिंदूस्तान हल्की क्लासिकी म्यूज़िक प्रोग्राम का सालार जंग म्यूज़ीयम आडीटोरीयम पर यक्म मई को 6.3

हैदराबाद । ०१मई (प्रैस नोट) इंडियन कौंसल फ़ार कल्चरल रीलीशनस, सालार जंग म्यूज़ीयम के इश्तिराक से क्लासिकी गुलूकारा सी रेखा सूर्या के हिंदूस्तान हल्की क्लासिकी म्यूज़िक प्रोग्राम का सालार जंग म्यूज़ीयम आडीटोरीयम पर यक्म मई को 6.30 बजे मुनाक़िद होगा। सी रेखा सूर्या अंदरून-ओ-बैरून-ए-मुल्क कई कामयाब प्रोग्राम पेश कर चुकी हैं।

क़ाफ़िला के नगर इनकार हाफ़िज़ मुहम्मद फ़य्याज़ अली एम डी अलमीज़ इन टूर्स ऐंड ट्रू एलिस हज-ओ-उमरा ने ये बात बताई। उन्हों ने बताया कि आंधरा प्रदेश की तारीख़ में ये पहला मौक़ा हीका किसी 113 रुकनी आज़मीन उमरा के क़ाफ़िला को एक ही फ़लाईट में सफ़र का मौक़ा मिला है।

उन्हों ने कहा कि इन के इस क़ाफ़िला में उल्मा किराम, मशाइख़ीन उज़्ज़ाम, डॉक्टर्स, अनजीनर, तजार और जर्नलिस्ट शामिल भी हैं। ये क़ाफ़िला सऊदी अरब के मुक़द्दस तरीन शहरों मक्का मुकर्रमा और मदीना मुनव्वरा में 18 रोज़ा क़ियाम के बाद 16 मई को सऊदी फ़लाईट नंबर SV755 के ज़रीया वतन वापिस होगा।

इस वफ़द में एक साला मासूम आज़िम से लेकर 85 साला बुज़ुर्ग आज़िम और ख़ातून आज़िम उमरा शामिल हैं। आज़मीन को हैदराबादी तर्ज़ की ग़िज़ा की फ़राहमी का इंतिज़ाम किया गया जिस केलिए माहिर बावर्चियों को साथ रखा गया है। आज़मीन की ख़िदमत के लिए क़ाफ़िला में 7 स्टाफ़ भी मौजूद है।

TOPPOPULARRECENT