Thursday , October 19 2017
Home / India / सुनंदा पुष्कर ने बदतमीज़ लड़के को तमांचा रसीद कर दिया

सुनंदा पुष्कर ने बदतमीज़ लड़के को तमांचा रसीद कर दिया

मर्कज़ी वज़ीर शशी थरूर की शरीक हयात सुनंदा पुष्कर से ए रिपोर्ट पर एक कांग्रेसी कारकुन की तरफ़ से की गई बदसुलूकी की केराला की तमाम ख़वातीन तनज़ीमों ने सयासी इख़तिलाफ़ात से बालातर होकर सख़्त मुज़म्मत की है । बदसुलूकी का वाक़िया मंगल को प

मर्कज़ी वज़ीर शशी थरूर की शरीक हयात सुनंदा पुष्कर से ए रिपोर्ट पर एक कांग्रेसी कारकुन की तरफ़ से की गई बदसुलूकी की केराला की तमाम ख़वातीन तनज़ीमों ने सयासी इख़तिलाफ़ात से बालातर होकर सख़्त मुज़म्मत की है । बदसुलूकी का वाक़िया मंगल को पेश आ यह था।

मिस्टर थरूर मर्कज़ी काबीना में शमूलीयत और हलफ़ बर्दारी के बाद अपनी शरीक हयात के साथ यहां पहूंचे थे जिन के पुरतपाक इस्तिक़बाल के लिए कांग्रेस के सैंकड़ों कारकुन थरूर अननतापोरम ए रिपोर्ट पर जमा हुए थे । धक्कम पेल के दौरान एक 19 साला नौजवान ने जो कांग्रेस का रुकन बताया है मिसिज़ सुनंदा से बदसुलूकी की थी जिस पर मिसिज़ पुष्कर ने इस लड़के को कई मर्तबा तमाँचे रसीद करने के बाद ब्रहमी के साथ सारे हुजूम से गुज़रते हुए बाहर चली गई थीं।

अगरचे मिस्टर थरूर और उन की शरीक हयात ने इबतदा-ए-में इस नौजवान के ख़िलाफ़ पुलीस में शिकायत दर्ज करने का फैसला किया था लेकिन इस बदसुलूकी पर नौजवान की तरफ‌ से माज़रत ख़्वाही के बाद इस को माफ़ कर दिया गया था । सी पी आई (एम) के शोबा ख़वातीन की रियासती सैक्रेटरी शलीजा ने इस नौजवान की गिरफ़्तारी का मुतालिबा किया है लेकिन बाद में माफ़ कर दिया गया।

TOPPOPULARRECENT