Wednesday , September 20 2017
Home / Hyderabad News / सुनहरे तेलंगाना के लिए सब का साथ ज़रूरी: चीफ़ मिनिस्टर

सुनहरे तेलंगाना के लिए सब का साथ ज़रूरी: चीफ़ मिनिस्टर

वर्ंगल 18 नवंबर:वर्ंगल को एजूकेशन हब बनाया जाएगा। तेलंगाना की गंगा जमुनी तहज़ीब को बरक़रार रखा गया है। अक़लियतों के लिए 1130 करोड़ का बजट मंज़ूर किया गया है।

तेलंगाना में पानी और बर्क़ी के मसले को ख़त्म किया जाएगा। अवाम टी आर एस हुकूमत की कारकर्दगी को वोट दें। अप्पोज़ीशन ग़लत बयानात देते हुए अवाम को गुमराह कर रहे हैं, वर्ंगल ज़िमनी चुनाव में टी आर एस उम्मीदवार को भारी अक्सरीयत से कामयाब बनाएँ।

इन ख़्यालात का इज़हार चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ ने यूनीवर्सिटी आर्टस एंड साइंस कॉलेज में मुनाक़िदा चुनाव जलसे से ख़िताब करते हुए किया। चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि टी आर एस हुकूमत तेलंगाना को सुनहरा तेलंगाना बनाने में हुकूमत कोई कसर नहीं छोड़ेगी जिस के लिए आप तमाम का साथ चाहीए।

तेलंगाना की गंगा जमुनी तहज़ीब मुल्क में मिसाली तहज़ीब है। यहां पर सब आपस में एक दूसरे से मुहब्बत से रहते हैं। उन्होंने कहा कि साबिक़ की हुकूमतें अक़लियतों के लिए सिर्फ बातें करते थे लेकिन तेलंगाना हुकूमत ने 1130 करोड़ के बजट की मंज़ूरी दी है।

अक़लियतों की भलाई के लिए टी आर एस हुकूमत ठोस इक़दामात उठा रही है। हुकूमत किसानों के साथ है। किसानों के क़र्ज़ाजात को माफ़ किया जाएगा।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना हुकूमत ने पुलिस होमगार्ड की तनख़्वाहों को बढ़ाया है। आँगनवाड़ी वर्कर्स को साबिक़ मसाइल को हुकूमत ने हल करते हुए उनके मुशाहिरे में इज़ाफ़ा किया। उन्होंने कहा कि तेलंगाना के ग़रीब अवाम के लिए चार हज़ार करोड़ की लागत से डबल बेडरूम बनाकर दिए जाऐंगे।

TOPPOPULARRECENT