Sunday , September 24 2017
Home / AP/Telangana / सुप्रीमकोर्ट में ओक़ाफ़ी ज़मीन के अहम मुक़द्दमा की आज समाअत

सुप्रीमकोर्ट में ओक़ाफ़ी ज़मीन के अहम मुक़द्दमा की आज समाअत

हैदराबाद 05 अगस्त: सुप्रीमकोर्ट में 5 अगस्त को गटला बेगमपेट से मुताल्लिक़ ओक़ाफ़ी ज़मीन के एक अहम मुक़द्दमा की समाअत मुक़र्रर है। 90 एकऱ् इस ज़मीन के तहफ़्फ़ुज़ के लिए वक़्फ़ बोर्ड ने एडिशनल सॉलीसिटर जनरल आफ़ इंडिया प्रसव राम और दुसरे मुमताज़ माहिरीन क़ानून की ख़िदमात हासिल की हैं। चीफ़ एग्जीक्यूटिव ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड मुहम्मद असद उल्लाह ने वुकला से रब्त क़ायम करते हुए उन्हें तमाम दरकार मवाद रवाना किया है जिसकी बुनियाद पर सुप्रीमकोर्ट में बेहस की जाएगी।

वाज़िह रहे कि गटला बेगमपेट ज़मीन से मुताल्लिक़ एक मुक़द्दमा में हाइकोर्ट के डीवीझ़न बेंच ने वक़्फ़ बोर्ड और फ़रीक़ सानी दोनों के लिए फ़ैसला सुनाया था। इस फ़ैसले से किसी भी फ़रीक़ को ज़मीन पर मिल्कियत हासिल नहीं हुई जिस पर फ़रीक़ सानी ने दुबारा अपील दायर की जिसमें हाइकोर्ट ने वक़्फ़ बोर्ड के ख़िलाफ़ फ़ैसला सुनाया।

वक़्फ़ बोर्ड की तरफ से इस फ़ैसले के ख़िलाफ़ सुप्रीमकोर्ट में अपील दायर की गई है। इस के अलावा हाइकोर्ट के एक और फ़ैसले के ख़िलाफ़ वक़्फ़ बोर्ड की अपील सुप्रीमकोर्ट में ज़ेर दौरान है जिसकी समाअत मुक़र्रर है और ये मुआमला भी गटला बेगमपेट और ओक़ाफ़ी ज़मीन का है।

TOPPOPULARRECENT