Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / सुबीरामी रेड्डी की विशाखापटनम से मुक़ाबला की ख़ाहिश

सुबीरामी रेड्डी की विशाखापटनम से मुक़ाबला की ख़ाहिश

सीनियर कांग्रेस क़ाइद-ओ-साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर टी सुबी रामी रेड्डी ने कहा कि वो साल 2014 में लोक सभा हल्का विशाखापटनम से मुक़ाबला करेंगे। यहां मीडिया से बात चीत करते हुए उन्हों ने कहा कि इस हल्का से मौजूदा तौर पर मर्कज़ी वज़ीर पोरनदे

सीनियर कांग्रेस क़ाइद-ओ-साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर टी सुबी रामी रेड्डी ने कहा कि वो साल 2014 में लोक सभा हल्का विशाखापटनम से मुक़ाबला करेंगे। यहां मीडिया से बात चीत करते हुए उन्हों ने कहा कि इस हल्का से मौजूदा तौर पर मर्कज़ी वज़ीर पोरनदेशवरी नुमाइंदगी (नेत्रित्व) करती हैं जो कि उन की बेहतरीन दोस्त हैं जब कि उन्हों ने ही पोरनदेशवरी को इस हल्का से मुक़ाबला की तरग़ीब दी थी।

उन्हों ने कहा कि पार्टी हाईकमान अगर हिदायत दे, तब वो इस हल्का से मुक़ाबला करेंगे जब कि उन्हों ने ज़िमनी (उप) इंतिख़ाबात (चुनाव) में वाई एस आर उम्मीदवार का नैलोर से मुक़ाबला किया था तो वो नाकाम रहे हैं। यहां इस बात का ज़िक्र ज़रूरी है कि हल्का विशाखापटनम को लेकर पोरनदेशवरी और सबी रामी रेड्डी के दरमियान इख़तिलाफ़ात हैं।

हाईकमान के इसरार (कहने) पर सुबी रामी रेड्डी ने हल्का नैलोर से मुक़ाबला किया और भारी अक्सरियत से शिकस्त से दो-चार हुए। दूसरी जानिब सबी रामी रेड्डी ने हल्का नैलोर में इंतिख़ाबात (चुनाव) में कामयाबी के लिए बेहतर कोशिश का दावा किया है।

TOPPOPULARRECENT