Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / सुलतान उल-उलूम कॉलिज टॉपर्स की तहनीती तक़रीब

सुलतान उल-उलूम कॉलिज टॉपर्स की तहनीती तक़रीब

हैदराबाद ।२‍‍४ । अप्रैल : सुलतान उल-उलूम जूनियर कॉलिज बंजारा हिलज़ की एम पी सी की तालिबा नुज़हत यासमीन ने 463/470 ( तक़रीबन 99 फ़ीसद ) निशानात के ज़रीया रियासत में चौथा रैंक हासिल किया है । इस तालिबा ने रियाज़ी पर्चाअव्वल में 75/75 , पर्चा दोम

हैदराबाद ।२‍‍४ । अप्रैल : सुलतान उल-उलूम जूनियर कॉलिज बंजारा हिलज़ की एम पी सी की तालिबा नुज़हत यासमीन ने 463/470 ( तक़रीबन 99 फ़ीसद ) निशानात के ज़रीया रियासत में चौथा रैंक हासिल किया है । इस तालिबा ने रियाज़ी पर्चाअव्वल में 75/75 , पर्चा दोम में 75/75 , फ़ज़ीकस में 60/60 , कैमिस्ट्री में 59/60 , इंग्लिश में 95/100 और अरबी में 99/100 निशानात हासिल किए । इस के इलावा कॉलिज में एम पी सी के 10 तलबा-ए-तालिबात और बी पी सी के 6 तालिबात ने 90 फ़ीसद से ज़ाइद निशानात हासिल किए ।

उन तलबा-ए-तालिबात की एक तहनीती तक़रीब से मुख़ातब करते हुए जनाब निसार अहमद चैयरमेन‌ गवर्निंग कौंसल सुलतान उल-उलूम जूनियर कॉलिज ने कहा कि सख़्त मेहनत और मुस्तक़िल कोशिश से ये निशानात हासिल हो सके हैं । इन तलबा-ए-तालिबात और उन के सरपरस्तों की दिलचस्पी के इलावा कॉलिज के असातिज़ा की जद्द-ओ-जहद के नतीजा में ये नताइज आए हैं ।

उन्हों ने तलबा-ए-तालिबात को इस मेहनत को जारी रखने का मश्वरा दिया । इस मौक़ा पर प्रिंसिपल कॉलिज जनाब हयात अल्लाह ख़ां , वाइस प्रिंसिपल जनाब शेख़ मुस्तफ़ा और कॉलिज के दीगर लेक्चेरस‌ ररस भी मौजूद थे । जनाब मीर अकबर अली ख़ां ख़ाज़िन सुलतान उल-उलूम एज्यूकेशन सोसाइटी ने भी तलबा-ए-ओ- तालिबात को मुबारकबाद दी ।।

TOPPOPULARRECENT