Saturday , October 21 2017
Home / Khaas Khabar / सुषमा स्वराज की फ़ौरी बरतरफ़ी के लिए आम आदमी पार्टी के दबाव‌ में शिद्दत

सुषमा स्वराज की फ़ौरी बरतरफ़ी के लिए आम आदमी पार्टी के दबाव‌ में शिद्दत

नई दिल्ली: आम आदमी पार्टी ने वज़ीर-ए‍-ख़ारिजा सुषमा स्वराज के इस्तीफ़े के लिए हुकूमत पर दबाव‌ में इज़ाफ़ा कर दिया है, क्योंकि मुतनाज़ा साबिक़ आई पी एल कमिशनर ललित मोदी ने ताज़ा इल्ज़ामात आइद किए हैं कि उन्होंने सुषमा के शौहर, स्वराज कौ

नई दिल्ली: आम आदमी पार्टी ने वज़ीर-ए‍-ख़ारिजा सुषमा स्वराज के इस्तीफ़े के लिए हुकूमत पर दबाव‌ में इज़ाफ़ा कर दिया है, क्योंकि मुतनाज़ा साबिक़ आई पी एल कमिशनर ललित मोदी ने ताज़ा इल्ज़ामात आइद किए हैं कि उन्होंने सुषमा के शौहर, स्वराज कौशल को अपनी कंपनी में डायरेक्टर के ओहदे की पेशकश की थी।

मुफ़ादात के तज़ाद पर क़ानूनसाज़ी की ताईद करते हुए आम आदमी पार्टी ने मुतालिबा किया कि जो वुज़रा मर्कज़ी हुकूमत में हैं और उन के क़रीबी अरकाने ख़ानदान को अपने मख़सूस मुफ़ादात ज़ाहिर करदेने चाहिऐं। अब जबकि ललित मोदी की स्वराज कौशल को डायरेक्टर के ओहदा की पेशकश मंज़रे आम पर आचुकी है, मोदी के लिए क़ानूनी फ़ीस से इस्तिफ़ादा कुनुंदा शख़्स के बारे में आज़ादाना तहक़ीक़ात ज़रूरी हैं।

वज़ीर-ए‍-ख़ारिजा को फ़ौरी बरतरफ़ किया जाना चाहिए। मर्कज़ को चाहिए कि अपने वुज़रा से बरसर-ए-आम अपने मख़सूस मुफ़ादात के इज़हार की हिदायत दें। मुल्क में मुफ़ादात से मुतज़ाद सख़्त क़ानून की मंज़ूरी भी ज़रूरी है। पार्टी ने दिल्ली मजलिस बलदिया के इंतेख़ाबात में बी जे पी पर नाक़िस मुज़ाहरा का इल्ज़ाम भी आइद किया।

TOPPOPULARRECENT