Saturday , October 21 2017
Home / India / सुषमा स्वराज के ख़िलाफ़ क़ौमी पर्चम तौहीन केस पर अलतवी

सुषमा स्वराज के ख़िलाफ़ क़ौमी पर्चम तौहीन केस पर अलतवी

सीहोर , ०७ जनवरी (पी टी आई) ज़िला के नस्रूल्लाह गंज मुस्तक़र में वाक़्य एक सेशन्स अदालत ने लोक सभा में क़ाइद अपोज़ीशन सुषमा स्वराज मध्य प्रदेश के वज़ीर-ए-आला शिव राज सिंह चौहान और दीगर के ख़िलाफ़ क़ौमी पर्चम की तौहीन के एक मुआमला में एक ज़ीर

सीहोर , ०७ जनवरी (पी टी आई) ज़िला के नस्रूल्लाह गंज मुस्तक़र में वाक़्य एक सेशन्स अदालत ने लोक सभा में क़ाइद अपोज़ीशन सुषमा स्वराज मध्य प्रदेश के वज़ीर-ए-आला शिव राज सिंह चौहान और दीगर के ख़िलाफ़ क़ौमी पर्चम की तौहीन के एक मुआमला में एक ज़ीरीं अदालत के हुक्मनामा को कुलअदम क़रार दिया है।

एडीशनल डिस्ट्रिक्ट ऐंड सैशन जज अजय मालवीय ने सुषमा स्वराज और दीगर के वकील की जानिब से इआदा के लिए दाख़िल की गई दरख़ास्त की समाअत के बाद ज़ीरीं अदालत के हुक्मनामा को कुलअदम क़रार दिया। याद रहे कि 17 नवंबर को जोडीशील मजिस्ट्रेट फ़र्स्ट क्लास ज़फ़र इक़बाल अहमद की जानिब से एक प्रोग्राम के दौरान क़ौमी पर्चम की तौहीन के मुआमला में बी जे पी क़ाइदीन और दीगर दो के ख़िलाफ़ गिरफ़्तारी वारंट जारी किया था। क़ौमी पर्चम की तौहीन की अर्ज़दाशत कांग्रेस के एक क़ाइद ने दाख़िल की थी।

गिरफ़्तारी का वारंट जारी किए जाने के फ़ौरी बाद इआदा के लिए मज़ीद एक दरख़ास्त का इदख़ाल अमल में आया था, जिस पर ज़ीरीं अदालत के हुक्मनामा पर अलतवा जारी कर दिया गया।

TOPPOPULARRECENT