Thursday , October 19 2017
Home / India / सेक्यूरिटी अमला ने मुझे ढकेल दिया, किरण तमाशा देखते रहे

सेक्यूरिटी अमला ने मुझे ढकेल दिया, किरण तमाशा देखते रहे

आंध्र प्रदेश की वज़ीर-ए-सनअत गीता रेड्डी यहां अपने साथ पेश आए इस वाक़िये को बयान करते हुए अशकबार होगईं जब चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी से मुलाक़ात के लिए आंध्र भवन पहुंचने पर सेक्यूरिटी अमला ने उन्हें अमलन ढकेल दिया, जिस के नतीजे

आंध्र प्रदेश की वज़ीर-ए-सनअत गीता रेड्डी यहां अपने साथ पेश आए इस वाक़िये को बयान करते हुए अशकबार होगईं जब चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी से मुलाक़ात के लिए आंध्र भवन पहुंचने पर सेक्यूरिटी अमला ने उन्हें अमलन ढकेल दिया, जिस के नतीजे में वो नीचे गिर पड़ी थीं।

गीता रेड्डी ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि वो चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात के लिए आंध्र भवन पहुंची थीं। उन्होंने कहा कि हम इन (चीफ़ मिनिस्टर) से दरख़ास्त करना चाहते थे कि जंतर मंत्र पर एहतेजाज ना करें जहां पहले से तेलंगाना के ख़िलाफ़ मुज़ाहरा जारी था लेकिन वहां मौजूद सेक्यूरिटी अमला ने मेरे साथ ना सिर्फ़ बदतमीज़ी की बल्कि मुझे ढकेल दिया और ये सब कुछ चीफ़ मिनिस्टर की मौजूदगी में हुआ।

गीता रेड्डी ने इल्ज़ाम लाग‌या कि चीफ़ मिनिस्टर उस वक़्त ख़ामोश तमाशाई बने बैठे थे उन (किरण) से मुलाक़ात के लिए पहुंचने वाले वफ़द को सेक्यूरिटी अमला के अरकान ज़बरदस्ती ढकेल रहे थे।

गीता रेड्डी ये कहते हुए अशकबार होगई कि मुझे ढकेल दिया गया और इस धक्कम पेल में में ज़ख़मी होगई लेकिन चीफ़ मिनिस्टर बस में बैठे ये सब देख रहे थे और रोकने के लिए कोई मुदाख़िलत नहीं की। उन्होंने कहा कि इस वाक़िये से ज़ाहिर होगया हैके सीमांध्र के लोग ख़वातीन के साथ किस तरह का सुलूक करते हैं।

TOPPOPULARRECENT