Monday , September 25 2017
Home / Hyderabad News / सेक्रेट्रियट के बाब उल दाखिले पर ख़ैर मुक़द्दमी कमान की तामीर का फ़ैसला

सेक्रेट्रियट के बाब उल दाखिले पर ख़ैर मुक़द्दमी कमान की तामीर का फ़ैसला

हैदराबाद 28 अगस्त: हुकूमत ने तेलंगाना सेक्रेट्रियट के बाब उल दाखिला पर 40 लाख रुपये के ख़र्च से ख़ैरमक़दमी कमान की तामीर का फ़ैसला किया है और ख़ैरमक़दमी कमान के डिज़ाइन को तक़रीबन क़तईयत दे दी गई।

बावसूक़ ज़राए ने बताया कि तेलंगाना सेक्रेट्रियट की मुक़द्दमी कमान के ज़रीये काकतीय दौरे हुकूमत के तर्ज़ तामीर की झलक पेश की जाएगी और हैदराबाद की शान के तौर पर काकतीय निशान को मुसल्लत करने की तैयारी की जा रही है।

ज़राए ने बताया कि हुकूमत ने माहिरीन से कमान का जो प्लान तलब किया है इस में काकतीय हुकमरानों की निशानीयों और तर्ज़ तामीर को पेश-ए-नज़र रखा गया है। हुकूमत ने अगरचे निज़ाम हैदराबाद की तर्ज़ तामीर को भी इस में शामिल करने पर ग़ौर किया था लेकिन जब मुक़द्दमी कमान का डिज़ाइन तैयार किया गया तो इस में सिर्फ काकतीय तर्ज़ तामीर की झलक दिखाई दे रही है।

बताया जाता हैके तेलंगाना सेक्रेट्रियट के लिए 6 गेटस तामीर करने की तजवीज़ है। चीफ़ मिनिस्टर और वुज़रा के लिए अलाहिदा रास्ता रहेगा जबकि ओहदेदारों, कारों और टूव्हीलरस के लिए अलाहिदा रास्ता तए किया जा रहा है।

हुकूमत सेक्रेट्रियट की ख़ैरमुक़दमी कमान को काकतीय कल्लाथोरानम का नाम देगी जिसके दरमयानी हिस्से में तेलंगाना तल्ली का मुजस्समा नसब किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT