Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / सेक्रेट्रीएट में तेलंगाना और सीमा आंध्र मुलाज़मीन के दरमियान कशीदगी

सेक्रेट्रीएट में तेलंगाना और सीमा आंध्र मुलाज़मीन के दरमियान कशीदगी

रियास्ती सेक्रेट्रीएट में आज तेलंगाना और सीमा आंध्र मुलाज़मीन के दरमयान कशीदगी पैदा हो गई। मुलाज़मीन के लिए सेक्रेट्रीएट में मुख़तस एक इमारत पर क़ब्ज़ा हासिल करने के लिए दोनों इलाक़ों के मुलाज़मीन की यूनियनों में इख़तिलाफ़ात पैदा ह

रियास्ती सेक्रेट्रीएट में आज तेलंगाना और सीमा आंध्र मुलाज़मीन के दरमयान कशीदगी पैदा हो गई। मुलाज़मीन के लिए सेक्रेट्रीएट में मुख़तस एक इमारत पर क़ब्ज़ा हासिल करने के लिए दोनों इलाक़ों के मुलाज़मीन की यूनियनों में इख़तिलाफ़ात पैदा हो गए जिस के बाद सूरते हाल बिगड़ गई।

मुलाज़मीन की यूनीयन की जो इमारत सेक्रेट्रीएट में वाक़े है इस में तेलंगाना मुलाज़मीन ने अपनी हिस्सादारी का मुतालिबा किया। ताहम सीमा आंध्र के मुलाज़मीन इस के लिए तैयार नहीं थे। तेलंगाना मुलाज़मीन का मुतालिबा है कि इमारत को दो हिस्सों में तक़सीम करते हुए उन्हें भी बराबर की हिस्सादारी दी जाए।

गुज़िश्ता छः माह से तेलंगाना मुलाज़मीन इस इमारत में अपनी हिस्सादारी का मुतालिबा कर रहे हैं लेकिन सीमा आंध्र क़ाइदीन ने इस जानिब कोई तवज्जा नहीं दी। इस मसअले पर आज दोनों इलाक़ों के मुलाज़मीन के दरमयान ज़बरदस्त बहस तकरार हो गई।

उन्हों ने कहा कि ऐसे अफ़राद जिन्हों ने तेलंगाना तहरीक में हिस्सा नहीं लिया, अब शोहरत और नाम की ख़ातिर इख़तिलाफ़ात पैदा करते हुए मुलाज़मीन में दूरियां पैदा करने की कोशिश कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT