Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / सेति की कम क़ीमत पर फ़राहमी वैब पोर्टल का आग़ाज़

सेति की कम क़ीमत पर फ़राहमी वैब पोर्टल का आग़ाज़

वज़ीर आबपाशी रियासत तेलंगाना टी हरीश राव‌ ने रेति के वैब पोर्टल का आग़ाज़ क्या। इस मौके पर अपना इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए टी हरीश राव‌ ने कहा कि रियासत तेलंगाना में इंतिहाई शफ़्फ़ाफ़ियत के साथ रेति की निकासी अमल में लाई जाएगी और अवाम क

वज़ीर आबपाशी रियासत तेलंगाना टी हरीश राव‌ ने रेति के वैब पोर्टल का आग़ाज़ क्या। इस मौके पर अपना इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए टी हरीश राव‌ ने कहा कि रियासत तेलंगाना में इंतिहाई शफ़्फ़ाफ़ियत के साथ रेति की निकासी अमल में लाई जाएगी और अवाम को बहुत ही कम दाम में रेत फ़राहम की जाएगी।

इस सिलसिले में हुकूमत तेलंगाना ने नई रेत पालिसी के तरीका-ए-कार को भी मुतआरिफ़ किया है। उन्होंने कहा कि अब तक रियासत तेलंगाना में रेति की फ़राहमी रेत माफ़िया से वाबस्ता अफ़राद के हाथों में थी लेकिन चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्र शेखर राव‌ ने रेत की फ़राहमी में शफ़्फ़ाफ़ियत पैदा करने और अवाम पर आइद होने वाले ज़ाइद बोझ से नजात दिलाने के लिए रियासत तेलंगाना के लिए अलाहिदा रेत पालिसी को मुरत्तिब कर के मुतआरिफ़ किया है।

वज़ीर आबपाशी हरीश राव‌ ने बताया कि रियासत तेलंगाना में रेत माफ़िया का मुकम्मिल तौर पर तदारुक-ओ-इंसिदाद करने के लिए इक़दामात किए जाऐंगे और आम आदमी (ज़रूरतमंद अफ़राद को) बहुत ही कम दामों पर रेति की फ़राहमी को यक़ीनी बनाना ही हुकूमत तेलंगाना का अहम मक़सद है। उन्होंने अवाम से भी इस नए रेत वैब पोर्टल से इस्तेफ़ादा कर के कम दामों पर रेत हासिल करने की ख़ाहिश की है।

TOPPOPULARRECENT