Thursday , October 19 2017
Home / Crime / सैमी के 7 मुश्तबा कारकुन मध्य प्रदेश जेल से फ़रार

सैमी के 7 मुश्तबा कारकुन मध्य प्रदेश जेल से फ़रार

नगर इनकार पुलिस कांस्टेबलस चाक़ू ज़नी से ज़ख़मी, मर्कज़ की हुकूमत मध्य प्रदेश से रिपोर्ट तलबी

नगर इनकार पुलिस कांस्टेबलस चाक़ू ज़नी से ज़ख़मी, मर्कज़ की हुकूमत मध्य प्रदेश से रिपोर्ट तलबी

ममनूआ तंज़ीम सैमी के 7 मुश्तबा कारकुन जो ज़ेरे दरयाफ़त क़ैदी हैं बिशमोल दो अफ़राद जिन पर दिन धाड़े हमला करते हुए चंद साल क़बल तीन अफ़राद को गोली मार कर हलाक कर देने का इल्ज़ाम है आज रात देर गए डिस्ट्रिक्ट जेल से फ़रार होने में कामयाब होगए।

ये क़ैदी खंडवा डिस्ट्रिक्ट जेल से 3.30 बजे शब ग़ुसलख़ाने की दीवार तोड़ कर फ़रार होगए। सुपरिटेंडेंट पुलिस मनोज शर्मा ने कहा कि दो कांस्टेबल लोकेश हरवई और सूर तीवारी जिन्हें उनकी निगरानी पर तैनात किया गया था क़ैदीयों की चाक़ू ज़नी का शिकार हुए जिस के बाद ये क़ैदी फ़रार होगए। क़ैदी अपने साथ दोनों कांस्टेबलस की राइफ़लें भी ले गए। सुपरिटेंडेंट पुलिस ने कहा कि दोनों कांस्टेबल शदीद ज़ख़मी हैं उन्हें ईलाज के लिए ज़िला हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया है। वाक़िये की इत्तेला मिलने पर चीता फ़ोर्स के सिपाहीयों ने मुल्ज़िमीन को फ़रार होने से रोकने की कोशिश की लेकिन फायरिंग के तबादले के बावजूद अपनी कोशिश में नाकाम होगए।

सैमी के मुश्तबा कारकुनों ने उनके वायरलैस सट और भरी हुई राइफ़लें भी छीन ली थी। जेल से फ़रार होने वाले मुश्तबा कारकुन अमजद ,असलम ,ज़ाकिर ,महबूब (तमाम मुतवत्तिन खंडवा , ) एजाज़ उद्दीन साकिन नर्सिंग यार्ड करेली , अब्बू फैज़ल मुतवत्तिन जो हो ,आबिद मिर्ज़ा साकिन ऊंट कुँवें हातिम पूरा खंडवा हैं। इन में से एक आबिद मिर्ज़ा को बादअज़ां सर्व दिया कॉलोनी से गिरफ़्तार किया गया।

कोतवाली पुलिस को इस वाक़िये की 5.15 बजे सुबह इत्तेला मिली। बाक़ी 6 मुल्ज़िमीन की गिरफ़्तारी के लिए पुलिस की 15 टीमें तशकील दी गई है। नई दिल्ली से मौसूला इत्तेला के बमूजब मर्कज़ी हुकूमत ने मध्य प्रदेश हुकूमत से खंडवा जेल से 7 मुबय्यना सैमी कारकुनों के फ़रार के बारे में रिपोर्ट तलब की है। विज़ारते दाख़िला ने वाक़िये का सख़्त नोट लेते हुए कहा कि रियास्ती हुकूमत को जेल से फ़रार के वाक़िये की वज़ाहत करनी होगी।

TOPPOPULARRECENT