Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / सैयद इबराहीम टी आर ऐस पोलीट ब्यूरो रुक्न नामज़द

सैयद इबराहीम टी आर ऐस पोलीट ब्यूरो रुक्न नामज़द

टी आर ऐस क़ाइद मिस्टर सैयद इबराहीम ने टी आर ऐस पोलीट ब्यूरो रुक्न नामज़द करने पर सदर टी आर ऐस मिस्टर के चन्द्र शेखर राउ से इज़हार करते हुए कहा कि वो मुस्लमानों के मसाइल को हल कराने और पार्टी के इस्तिहकाम के लिए काम करेंगे। सैयद इब

टी आर ऐस क़ाइद मिस्टर सैयद इबराहीम ने टी आर ऐस पोलीट ब्यूरो रुक्न नामज़द करने पर सदर टी आर ऐस मिस्टर के चन्द्र शेखर राउ से इज़हार करते हुए कहा कि वो मुस्लमानों के मसाइल को हल कराने और पार्टी के इस्तिहकाम के लिए काम करेंगे। सैयद इबराहीम को सदर टी आर एस के चन्द्र शेखर राउ ने टी आर एस का रुक्न पोलीट ब्यूरो नामज़द किया है,

जिस पर सैयद इबराहीम ने मुसर्रत का इज़हार किया और कहा कि पार्टी सदर ने उन को भारी ज़िम्मेदारी सौंपी है, वो इलैक्शन में नाकाम ज़रूर हुए हैं, लेकिन अवाम बिलख़सूस मुस्लमानों के दिलों में अपने लिए जगह बना चुके हैं, जिस के लिए वो मुस्लमानों बिलख़सूस असेंबली हलक़ा महबूब नगर के मुस्लमानों से इज़हार-ए-तशक्कुर करते हैं।

वो ऐवानों में जहां क़ानून साज़ी होती है, मुस्लमानों के साथ होने वाली नाइंसाफ़ी के ख़िलाफ़ आवाज़ उठाते हुए उन के मसाइल हल करा सकते थे, ताहम जमहूरीयत में हार जीत लगी रहती है, अवाम का फ़ैसला उन्हीं क़बूल है। वो मुस्लिम मसाइल को उठाने में कोई कसर नहीं छोड़ेंगे और साथ ही अलैहदा तेलंगाना रियासत की तशकील के लिए टी आर एस को मुस्तहकम करने में अहम रोल अदा करेंगे।

वो अब तक असेंबली हलक़ा महबूब नगर के मसाइल और मुस्लमानों के साथ होने वाली नाइंसाफ़ी के ख़िलाफ़ आवाज़ उठाते रहे हैं, मगर अब बहैसीयत रुक्न पोलीट ब्यूरो सारे इलाक़ा तेलंगाना के मसाइल बिलख़सूस मुस्लमानों के मसाइल को उठाने और इस को अर्बाब मजाज़ तक पहुंचाने और हल कराने की कोशिश करेंगे।

TOPPOPULARRECENT