Thursday , August 24 2017
Home / Crime / धोकेबाज़ा एसएससी फ़ेल ने गूगल मुलाज़िमा से कि शादी

धोकेबाज़ा एसएससी फ़ेल ने गूगल मुलाज़िमा से कि शादी

हैदराबाद 09 जनवरी: धोका दही के ज़रीये दूसरी शादी करने वाले धोके बाज़ को साउथ ज़ोन पुलिस ने आज मीडिया के रूबरू पेश कर दिया। डिप्टी कमिशनर पुलिस साउथ ज़ोन वी सत्य नारायणा ने प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए बताया कि 40 साला मुहम्मद अहमद अली साकिन मसब टैंक ने 26 साला सॉफ्टवेयर इंजनीयर हफ़सा सलीम जो गूगल की मुलाज़िमा है साकिन याक़ूतपूरा से धोका दही के ज़रीये शादी की। उन्होंने बताया कि दो साल पहले अहमद अली को अपने कारोबार में भारी नुक़्सान हुआ था जिसके सबब उसने रईस घराने की लड़की से शादी करके जोड़े घोड़े की रक़म के ज़रीये अपना क़र्ज़ अदा करने का मन्सूबा तैयार किया था।

इस सिलसिले में अहमद अली ने नूरख़ां बाज़ार के साकिन अपने दोस्त एजाज़ सुलतान से राबिता क़ायम किया और कारोबार में नुक़्सान होने पर रईस घराने की लड़की से शादी कराने में मदद तलब की।

एजाज़ ने उसे बताया कि इस के क़रीबी रिश्तेदार लड़की है जिसके वालिद सऊदी अरब में सीनीयर मैनेजर की हैसियत से मुलाज़मत कर रहे हैं इस सिलसिले में अहमद अली को उसने नागपुर की एक दरगाह ले गया जहां पर हफ़सा सलीम और इस की वालिदा साजिदा अख़तर से मुलाक़ात की।

अहमद अली ने ख़ुद को कई शादी ख़ानों , गिफ्ट सेंटर और गर्लज़-ओ-ब्वॉयज़ हॉस्टल का मालिक होने का दावा किया और बंजाराहिलस जैसे पाश इलाक़े में अपना फ़्लैट होने का दावा भी किया। अहमद अली के झूटे दावों से साजिदा अख़तर और उनकी बेटी मुतास्सिर हो गई और धोके बाज़ ने माँ बेटी का एतिमाद हासिल करने के लिए तीन बेडरूम फ़्लैट वाक़्ये चिराग़ अली लाइन के फ़र्ज़ी दस्तावेज़ात तैयार किए और ये दावा किया कि ये मिल्कियत 1.2 करोड़ की है और महिज़ 50 लाख में उसे फ़रोख़त करना चाहता है।

साजिदा अख़तर ने बतौर पेशगी 10 लाख रुपये दिए और बादअज़ां दुसरे कारोबार में सरमायाकारी के लिए 27 लाख रुपये हासिल किए। मन्सूबा के मुताबिक़ अहमद अली ने अपने तमाम क़र्ज़ अदा करलिए और पर ताय्युश ज़िंदगी के लिए लक्झरी कार और दुसरे अश्याय ख़रीद लिया। झूटे दावओं के ज़रीये अहमद अली ने लड़की से अपने ताल्लुक़ात क़ायम रखे और बादअज़ां /5 जनवरी को राजेंद्रनगर में वाक़्ये एक शादी ख़ाने में निकाह किया जहां पर लड़की के बाज़ रिश्तेदारों ने धोके बाज़ की शिनाख़्त करते हुए उसे शादीशुदा होने का पर्दा फ़ाश कर दिया।

साजिद अख़तर और हफ़सा सलीम ने रैनबाज़ार पुलिस से शिकायत दर्ज करवाई और पुलिस ने अहमद अली के ख़िलाफ़ धोका दही के अलावा जहेज़ की हरासानी का एक मुक़द्दमा दर्ज कर लिया।

TOPPOPULARRECENT