Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / सोनिया गांधी की अमरीका से वापसी के साथ तशकीले तेलंगाना के अमल में मज़ीद तेज़ी

सोनिया गांधी की अमरीका से वापसी के साथ तशकीले तेलंगाना के अमल में मज़ीद तेज़ी

ऑल इंडिया कांग्रेस कमेटी की सदर सोनिया गांधी अमरीका में तिब्बी मुआइना के बाद नई दिल्ली वापिस पहुंच चुकी हैं।

ऑल इंडिया कांग्रेस कमेटी की सदर सोनिया गांधी अमरीका में तिब्बी मुआइना के बाद नई दिल्ली वापिस पहुंच चुकी हैं।

जिस के साथ ही अलहदा रियासत तेलंगाना के क़ियाम की कोशिशों में तेज़ी पैदा किए जाने की तवक़्क़ुआत में इज़ाफ़ा होगया है। पार्लीमैंट में ग़िज़ाई ज़मानत बिल पर बेहस के दौरान सोनीया गांधी की मिज़ाज नासाज़ होगई थी जहां से उन्हें रास्त हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया था, पारलीमानी मानसून सेशन के इख़तेताम के बाद वो मामूल के तिब्बी मुआइना के लिए अमरीका रवाना हुई थीं जो क़ौमी दार‍ ‍-रुल‍-हुकूमत से तक़रीबन 10 दिन तक बाहर रहने के बाद आज सुबह की अव्वलीन साअतों में अमरीका से वापिस पहूँची हैं।

इस दौरान मर्कज़ी विज़ारत उमोर दाख़िला ने कांग्रेस वर्किंग कमेटी की सिफ़ारिशात के मुताबिक़ अलहदा तेलंगाना के क़ियाम के बारे में एक का बीनी नोट तैयार करलिया है जो तवक़्क़ो हैके जुमेरात को मुनाक़िद शुदणी का बीनी मीटिंग में मंज़ूर करलिया जाएगा।

बादअज़ां तौसीक़ के लिए वज़ारत क़ानून से रुजू किया जाएगा। अब चूँकि सोनिया गांधी भी नई दिल्ली वापिस पहूंच चुकी हैं इस का बीनी नोट को मीटिंग में पेश करने से पहले सयासी मंज़ूरी भी हासिल होजाएगी जिस के बाद वज़ारत क़ानून में उसकी मंज़ूरी कोई मुश्किल नहीं होगी।

सीमा आंध्र अवाम की तशवीश का जायज़ा लेने के लिए कांग्रेस हाईकमान की तरफ़ से वज़ीर-ए-दिफ़ा ए के अंतोनी की क़ियादत में तशकील शूदा चार रुकनी आला सतही कमेटी सीमा आंध्र अवाम के मुख़्तलिफ़ गोशों मसलन सरकारी मुलाज़मीन, वुकला, असातिज़ा और सयासी क़ाइदीन से मुशावरत में मसरूफ़ है।

बावर किया जाता हैके इस इलाके के नुमाइंदों से मुशावरत के बाद ये कमेटी मिसिज़ गांधी को तफ़सीलात से बाख़बर करेगी। तवक़्क़ो है कि अंतोनी कमेटी बिलख़सूस हैदराबाद के मौक़िफ़ पर तेलंगाना और सीमा आंध्र के क़ाइदीन की तरफ से किए जाने वाले दाववें और जवाबी दाववें पर अपनी रिपोर्ट पेश करेगी

TOPPOPULARRECENT