Wednesday , October 18 2017
Home / India / सोनिया , राहुल के ख़िलाफ़ हेराल्ड केस की 9 दिसम्बर‌ को समाअत

सोनिया , राहुल के ख़िलाफ़ हेराल्ड केस की 9 दिसम्बर‌ को समाअत

दिल्ली की एक अदालत ने आज इस शिकायती मामले में समाअत के लिए 9 दिसम्बर‌ की तारीख मुक़र्रर की जिस में इस ने सदर कांग्रेस सोनिया गांधी , राहुल गांधी और दीगर के ख़िलाफ़ नेशनल हेराल्ड अख़बार की हुसूलयाबी के मसले पर समन जारी किए थे। मेट्रो प

दिल्ली की एक अदालत ने आज इस शिकायती मामले में समाअत के लिए 9 दिसम्बर‌ की तारीख मुक़र्रर की जिस में इस ने सदर कांग्रेस सोनिया गांधी , राहुल गांधी और दीगर के ख़िलाफ़ नेशनल हेराल्ड अख़बार की हुसूलयाबी के मसले पर समन जारी किए थे। मेट्रो पोलीटन मजिस्ट्रेट गोमती मानोचा ने सोनिया गांधी और दीगर की पैरवी करने वाले काउंसल‌ की जानिब से इस बयान के बाद मामले को मुल्तवी करदिया कि दिल्ली हाइकोर्ट ने सुमावती अदालत के रूबरू मारज़-ए-अलतवा फ़ौजदारी कार्रवाई पर 3 सितम्बर‌ तक हुक्म अलतवा जारी करदिया था।

इस मामले में शिकायत बी जे पी लीडर सुब्रामणियम स्वामी ने दायर की हुई है । समाअत के दौरान स्वामी ने अदालत को बताया कि उन्हों ने मुल्ज़िम साइम पटरोडा के ख़िलाफ़ समन जारी किए थे , जो उन के मुताबिक़ मौजूदा तौर पर अमरीका में है। उन्होंने अदालत को ये भी बताया कि हाइकोर्ट ने दीगर मुल्ज़िमीन नाका पटरोडा के लिए सुमावती अदालत के रूबरू ज़ेर दौरां कार्रवाई पर हुक्म अलतवा जारी किया था।

TOPPOPULARRECENT