Tuesday , October 17 2017
Home / India / सोने की दरआमद में कमी के लिए हुकूमत मज़ीद इक़दामात मुतवक़्क़े

सोने की दरआमद में कमी के लिए हुकूमत मज़ीद इक़दामात मुतवक़्क़े

नई दिल्ली 4 जून ( पी टी आई ) विज़ारत फाईनानस ने आज कहा कि हुकूमत सोने की दरआमदात में कमी करने के लिए मज़ीद इक़दामात करेंगी जिस में बैंकों की जानिब से सोने की फ़रोख़त पर इमतिना आइद करना भी शामिल होगा । महिकमा मआशी उमूर के मोतमिद अरवीनद मा

नई दिल्ली 4 जून ( पी टी आई ) विज़ारत फाईनानस ने आज कहा कि हुकूमत सोने की दरआमदात में कमी करने के लिए मज़ीद इक़दामात करेंगी जिस में बैंकों की जानिब से सोने की फ़रोख़त पर इमतिना आइद करना भी शामिल होगा । महिकमा मआशी उमूर के मोतमिद अरवीनद मायाराम ने कहा कि सोने की दरआमद ,बरामद पालिसी पर नज़र-ए-सानी की जाएगी और सोने के सकूं की बैंक से फ़रोख़त पर इमतिना पर भी ग़ौर किया जाएगा ।

वो माली इस्तेहकाम की ज़ेली कमेटी और तरक़्क़ीयाती कौंसल के एक इजलास के बाद प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब कर रहे थे ।कमेटी में दीगर बातों के अलावा चिट फंड्स के लिए क़वाइद-ओ-ज़वाबत की तैय्यारी पर भी तबादला-ए-ख़्याल किया गया । अप्रैल 2013 में सोने और चांदी की दरआमदात में 138फ़ीसद यानी अली उल-तरतीब 7 अरब 50 करोड़ और 3 अरब 10 करोड़ अमरीकी डालर का इज़ाफ़ा हुआ ।सोने की कसीर मिक़दार दरआमद करने की वजह से अप्रैल में मुल्क का तिजारती ख़सारा 17 अरब 80 करोड़ रुपय होगया ।

TOPPOPULARRECENT