Monday , October 23 2017
Home / Business / सोने की क़ीमत , हुकूमत को एक लाख करोड़ रुपय का फ़ायदा

सोने की क़ीमत , हुकूमत को एक लाख करोड़ रुपय का फ़ायदा

नई दिल्ली २१ नवंबर (पी टी आई) सोने की क़ीमत में बेतहाशा इज़ाफे़ से दो साल के दौरान हुकूमत को एक लाख करोड़ का फ़ायदा हुआ है। बैन-उल-अक़वामी मालीयाती फ़ंड में नवंबर 2002-ए-से 200 टन सोना ख़रीदा गया। सराफा बाज़ार में इस चमकती धात की क़ीमत में इज़ाफे

नई दिल्ली २१ नवंबर (पी टी आई) सोने की क़ीमत में बेतहाशा इज़ाफे़ से दो साल के दौरान हुकूमत को एक लाख करोड़ का फ़ायदा हुआ है। बैन-उल-अक़वामी मालीयाती फ़ंड में नवंबर 2002-ए-से 200 टन सोना ख़रीदा गया। सराफा बाज़ार में इस चमकती धात की क़ीमत में इज़ाफे़ के बाइस हुकूमत को ये फ़ायदा हासिल हुआ है।

बैन-उल-अक़वामी मालियती फ़ंड से ख़रीदे गए सोने की क़ीमत फ़ी टन तक़रीबन 30 हज़ार करोड़ रुपय होगई जबकि ये सोना उस वक़्त ख़रीदा गया था उस वक़्त उस की क़ीमत फ़ी टन 15 हज़ार करोड़ रुपय थी।

रिज़र्व बैन के पास जुमला सोने की मिक़दार फ़िलहाल 557.7 टन ही। सोने की क़ीमत की क़दर का तख़मीना सैंटर्ल बैंक की जानिब से किया गया। 3 नवंबर 2009-ए-को बैन-उल-अक़वामी मालियती फ़ंड से 200 टन सोना ख़रीदने से क़बल बताया गया था कि इस की लागत आर बी आई डाटा के मुताबिक़ 50,718 (0.8 बिलीयन अमरीकी डालर) है।

मौजूदा क़ीमत की बुनियाद पर अंदरून-ए-मुल्क मार्किट में फ़ी टन सोने की क़ीमत 29 हज़ार करोड़ रुपय बताई जा रही है। आर बी आई को हासिल होने वाले ताज़ा डाटा के मुताबिक़ 11 नवंबर 2010-ए-तक सैंटर्ल बैन के पास जमा सोने की क़ीमत 1,31.442 करोड़ रुपय है।

TOPPOPULARRECENT