Monday , October 23 2017
Home / Khaas Khabar / सोने की क़ीमत फ़ी तेला 20 हज़ार होने का इमकान !

सोने की क़ीमत फ़ी तेला 20 हज़ार होने का इमकान !

हैदराबाद 17 अप्रैल: सोने की क़ीमत में मुसलसिल कमी का रुजहान जारी है। आने वाले दिनों में उस की क़ीमत फ़ी तेला 20 हज़ार रुपये होने का इमकान ज़ाहिर किया जा रहा है।

हैदराबाद 17 अप्रैल: सोने की क़ीमत में मुसलसिल कमी का रुजहान जारी है। आने वाले दिनों में उस की क़ीमत फ़ी तेला 20 हज़ार रुपये होने का इमकान ज़ाहिर किया जा रहा है।

माहिरीन ने सोने के ख़रीदारों को मश्वरा दिया है कि आइन्दा दो तीन माह के दौरान इस क़ीमती धात की ख़रीदारी से गुरेज़ करें। भारत बुलेटिन के चीफ़ एग्जीक्यूटिव ऑफीसर जोनाथन भारत ने सरमाया कारों को मश्वरा दिया है कि वो आइन्दा चंद माह के लिए सोने पर सरमाया कारी से अहितराज़ करें।

सोने की क़ीमत में आज दो साल नीचे गिरावट महसूस की गई। सेंट्रल बैंक ने अंदेशा ज़ाहिर किया कि आलमी सतह पर सोने की क़ीमत में मुसलसिल गिरावट पैदा होगी।

आज के सराफा बाज़ार में सोने की क़ीमत 25 हज़ार 300 रुपये बताई गई जो आने वाले दिनों में घट फ़ी तेला 20 हज़ार तक होसकती है।

एक साल के दौरान आलमी सतह पर सोने की ख़रीदारी और फ़रोख़त के रुजहान में सुस्त रफ़्तारी पाई गई। सरमाया कारों ने ऑयल और कॉपर जैसी अशीया की ख़रीदारी पर तवज्जा दी है।

इन दिनों अश्या-ए-ज़रुरीया की क़ीमतों ने आम आदमी का सुकून छीन लिया तो दूसरी तरफ़ मुल्क की तारीख़ में पहली मर्तबा ख़वातीन का पसंदीदा जे़वरात मुतवस्सित तरीक़ा के लिए ख़ुशी का पैग़ाम ले आया है मुल्क ही नहीं सारी दुनिया में ख़वातीन की अव्वलीन पसंद सोना शायद इस अंदाज़ में गिरावट माज़ी में नहीं देखी गई।

2011 में फ़ी तेला 33 हज़ार तक फ़रोख़त होरहा था सिर्फ़ चंद दिनों में रिकार्ड गिरावट ने काबुल इस्तिताअत ख़ानदानों में ख़ुशी-की लेहर दौड़ा दी।

TOPPOPULARRECENT