Friday , October 20 2017
Home / District News / स्कालरशिपस के लिए अक़ल्लीयती तलबा को दुश्वारी

स्कालरशिपस के लिए अक़ल्लीयती तलबा को दुश्वारी

दिगलूर, 05 मार्च: पंचायत समीती दिगलूर की आम सभा रुकन असेम्बली दिगलूर जनाब राव‌ साहब अनितापुर कर की सदारत में मुनाक़िद हुई जिस में दिगलूर ताल्लुक़ा के तमाम देहातों के सरपंच नायब सरपंच, ग्राम सेवक, इमदादे बाहमी के सदर और सेक्रेटरी मीर

दिगलूर, 05 मार्च: पंचायत समीती दिगलूर की आम सभा रुकन असेम्बली दिगलूर जनाब राव‌ साहब अनितापुर कर की सदारत में मुनाक़िद हुई जिस में दिगलूर ताल्लुक़ा के तमाम देहातों के सरपंच नायब सरपंच, ग्राम सेवक, इमदादे बाहमी के सदर और सेक्रेटरी मीर स्कूल के हेडमास्टर और तमाम डिपार्टमेंट ज़िम्मा ऑफीसर तहसीलदार, डिप्टी इंजीनिय‌र, जूनियर इंजीनिय‌र PWD और आबपाशी ने शिरकत की। दिगलूर पंचायत समीती के BDO बी डी ओ बी ई ओ अरकान ज़िला परिषद-ओ-पंचायत सदर पंचायत समीती अरकान जलसे मे शरीक थे।

तमाम सरकारी इसकीमात के कामों पर तफ़सीली बेहस हुई। पीने के पानी की क़िल्लत पर बहुत ज़्यादा बेहस हुई। सड़कों की मरम्मत ,रोज़गार योजना के काम शुरू करने, मज़दूर को काम देने और उन्हें रक़म अदा करने से मुताल्लिक़ भी मुबाहिसा हुआ। MPJ एम पी जे दिगलूर के सदर सय्यद क़ासिम इंजीनिय‌र ने कहा कि अक़ल्लियती तबक़े के तलबा को स्कालरशिप्स की अदायगी, ऑफिसर्स की लापरवाही से ख़तरे में पड़ गई है।

हुकूमत महाराष्ट्रा तालीमात की जानिब से जो हुक्म दिया गया है, जिस का नंबर 21E/65-125 तारीख़ 2-01-13 है जिस में अलग अलग तारीख़ों में तमाम बेंक के ज़िम्मेदार ऑफिसर्स मीटिंग 5-01-13, 7-01-13 , 25-02-13 को लेकर बेंक में तलबा के अकाउंट खोल कर तमाम फ़हरिस्त ऑनलाइन हुकूमत को 28-02-13 तक देने की बात कही गई। ज़िम्मेदार ऑफिसर्स ने कोई इत्तेला तलबा और सरपरस्तों को वक़्त पर ना दे सके जिस की वजह अकाउंट नहीं खोले गए बेंक आफ़ महाराष्ट्रा जोकि हुकूमत के अहकामात के मुताबिक़ दिगलूर में ज़िम्मेदार है, इस के ऑफिसर बच्चों से और सरपरस्तों से बात तक करना गवारा नहीं कर रहे हैं।

सदारती तक़रीर में राव‌ अनितापुर कर रुकन असेम्बली दिगलूर ने कहा कि अक़ल्लियती तबक़े के तलबा का काम इंतिहाई अहम है। उन्होंने सख़्त अलफ़ाज़ में ज़िम्मेदार ऑफिसर्स को वार्निंग दी है कि अगर अक़ल्लियती तबक़े का नुक़्सान हुआ तो ज़िम्मेदार ऑफिसर्स के ख़िलाफ़ सख़्त इक़दाम किया जाएगा। आम सभा का इख़तेताम कामयाबी के साथ हुआ। पंचायत समीती के बी डी ओ नायक के शुक्रिया पर मीटिंग का इख़तेताम हुआ।

TOPPOPULARRECENT