Sunday , October 22 2017
Home / AP/Telangana / स्कूल से यूनीवर्सिटी सतह तक खाली जायदादों पर तक़र्रुत

स्कूल से यूनीवर्सिटी सतह तक खाली जायदादों पर तक़र्रुत

हैदराबाद 31 मार्च:तेलंगाना हुकूमत अरकाने असेंबली की तजावीज़-ओ-मश्वरों के ज़रीये रियासत में तालीमी मयार में बेहतरी पैदा करने और तालीमी शोबे को मुस्तहकम बनाने एक्शण प्लान के लिए पहल करेगी। इस सिलसिले में मुमताज़ माहिरीन तालीम पर मुश्तमिल कमेटी तशकील देकर अंदरून तीन माह रिपोर्ट हासिल करके तालीमी पालिसी-ओ-ऐक्शण प्लान मुरत्तिब किया जाएगा।

साथ ही साथ स्कूल ता यूनीवर्सिटी सतह तक तमाम खाली जायदादों पर जल्द से जल्द तक़र्रुत अमल में लाने के लिए हुकूमत इक़दामात करेगी। तेलंगाना क़ानूनसाज़ असेंबली में तालीमी शोबे को मुस्तहकम बनाने अरकान से तजावीज़-ओ-मश्वरों के हुसूल के लिए पाँच घंटों तक हुए तवील मबाहिस के इख़तेताम पर जवाब देते हुए डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर उमोर तालीम के श्रीहरी ने इस बात का इन्किशाफ़ किया।

उन्होंने बताया कि हुकूमत तेलंगाना बुनियादी सतह से तालीमी शोबे को मुस्तहकम बनाने के मक़सद से 6 बुनियादी सहूलतें जैसे रियासत के तमाम सरकारी मदारिस में इंफ्रास्ट्रक्चर सहूलतों की फ़राहमी, तमाम मदारिस की कंपाउंड वाल की तामीर, पीने के पानी की फ़राहमी, मदारिस में लड़के और लड़कीयों के लिए अलाहिदा बैत उल-ख़लाओं की तामीर, दोपहर का खाना खाने के बाद बर्तन वग़ैरा धोने के लिए नलों की तंसीब, स्कूलस में किचन शीडज़ की तामीर का इरादा रखती है।

TOPPOPULARRECENT