Friday , September 22 2017
Home / Khaas Khabar / स्कैम और करप्शन पर हिटलर मोदी ख़ामोशी तोड़ो

स्कैम और करप्शन पर हिटलर मोदी ख़ामोशी तोड़ो

नई दिल्ली: यूथ कांग्रेसी कारकुनों को उस वक़्त पुलिस ने हिरासत में ले लिया जब वो वज़ीरे ख़ारिजा सुषमा स्वराज और चीफ मिनिस्टर वसुंधरा राजे और शिवराज सिंह चौहान की बरतरफ़ी का मुतालिबा करते हुए पार्लियामेंट कॉम्प्लेक्स की सिम्त पेशक़दमी (मार्च) करने लगे थे।

इस मौक़े पर मीडिया से बात चीत करते हुए सदर इंडियन यूथ कांग्रेस अमरेन्द्र सिंह राजा ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म को अपनी ख़ामोशी तोड़ना चाहिए। बसूरत दीगर हम पार्लियामेंट का घेराव‌ करते रहेंगे। और एवान की कार्रवाई चलने नहीं दी जाएगी और मज़कूरा लीडरों के ख़िलाफ़ इल्ज़ामात पर वज़ीर-ए-आज़म को अपना मौक़िफ़ ज़ाहिर करनाहोगा।

उन्होंने साबिक़ आई पी एल सरबराह ललित मोदी को सफ़री दस्तावेज़ात की इजराई में सुषमा स्वराज के इआनत और मध्य प्रदेश में व्यापम अस्क़ाम का मसला उठाया और इल्ज़ाम आइद किया कि वसुंधरा राजे ने ललित मोदी के इमिग्रेशन के सिलसिले में उस वक़्त सिफ़ारिश की थी जब वो राजस्थान असेम्बली में अपोज़िशन लीडर थीं जबकि व्यापम स्कैम मंज़रे आम पर आने के बाद चीफ मिनिस्टर मध्य प्रदेश शिव‌राज सिंह चौहान के इस्तीफे केलिए दबाव‌ बढ़ता जा रहा है और स्कैम में मुलव्विस तकरीबन 40 अफ़राद की मुश्तबा हालत में मौत वाक़्य होगई है।

मुबय्यना स्कैमस का तज़किरा करते हुए अमरेन्द्र सिंह ने बताया कहियो पी ए के दौर-ए-हकूमत में हर एक इल्ज़ाम पर सफ़ाई पेश की गई लेकिन मौजूदा एन डी ए हुकूमत अपने वुज़रा के ख़िलाफ़ आइद इल्ज़ामात पर माना ख़ेज़ ख़ामोशी इख़तियार किए हुए हैं। उन्होंने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी का तर्ज़ अमल हिटलर जैसा है।

मुतअद्दिद इल्ज़ामात के बावजूद हिटलर मोदी जवाब देने केलिए तैयार नहीं हैं जबकि यू पी ए ने इल्ज़ामात आइद होने पर पार्लियामेंट में अपना मौक़िफ़ वाज़िह करदिया था। दिल्ली में रेसीना रोड पर एहतेजाज के दौरान यूथ कांग्रेस कारकुनों ने उस वक़्त बेरिकेड्स को तोड़ दिया जब वहां पर पुलिस के इज़ाफ़ी जमीअत को तलब करलिया गया ताके एहतेजाजियों को पार्लियामेंट की सिम्त पेशक़दमी से रोका जा सके। पुलिस पानी की तोप इस्तेमाल कर के कारकुनों को मुंतशिर करदिया।

TOPPOPULARRECENT