Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / स्कॉलरशिप्स और फ़ीस बाज़ अदायगी के लिए अनक़रीब नई पालिसी का ऐलान

स्कॉलरशिप्स और फ़ीस बाज़ अदायगी के लिए अनक़रीब नई पालिसी का ऐलान

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर वो वज़ीरे तालीम के सिरी हरी ने तेलंगाना असेंबली को बताया कि हुकूमत ने दर्ज फ़ेहरिस्त अक़्वाम, क़बाइल, पसमांदा तबक़ात और अक़लीयती तलबा की तालीमी फ़ीस और स्कॉलरशिप के बक़ायाजात के तौर पर 790 करोड़ 46 लाख रुपये जारी किए हैं।

ये बक़ायाजात गुज़िश्ता दो बरसों के हैं जिन्हें साबिक़ हुकूमत ने अदा नहीं किया था। असेंबली में वक्फ़े सवालात के दौरान फ़ीस रीएम्ब्रेसमेन्ट और स्कॉलरशिप के मुताल्लिक़ सवाल का जवाब देते हुए डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि तालीमी साल 2015-16 में 16 लाख तलबा को स्कॉलरशिप और फ़ीस बाज़ अदायगी के तहत 2500 करोड़ रुपये की इजराई का निशाना मुक़र्रर किया गया है।

उन्हों ने कहा कि स्कॉलरशिप और फ़ीस बाज़ अदायगी के सिलसिले में हुकूमत बहुत जल्द नई पालिसी मुदव्विन करेगी जिस के लिए मुशावरत जारी है। उन्हों ने कहा कि फ़ीस बाज़ अदायगी स्कीम जूं की तूं बरक़रार है सिर्फ़ तेलंगाना हुकूमत ने सदारती आलामीया के तहत मुक़ामी अफ़राद को ये सहूलत फ़राहम करने से मुताल्लिक़ तरमीम की है।

उन्हों ने फ़ीस बाज़ा अदाईगी स्कीम की बरख़ास्तगी से मुताल्लिक़ अपोज़ीशन के अंदेशों को ग़ैर ज़रूरी क़रार दिया और कहा कि इस सिलसिले में तलबा और उन के सरपरस्तों को परेशान होने की कोई ज़रूरत नहीं।

प्रभाकर की नुमाइंदगी पर वज़ीरे ताअलीम ने त्यक़्कुन दिया कि ऐसे तलबा जो फ़्रस्ट एयर मुकम्मल कर चुके हैं और उन की कास्ट अब बी सी फ़ेहरिस्त में शामिल नहीं ताहम उन तलबा की तालीम की तकमील तक स्कॉलरशिप और तालीमी फ़ीस जारी की जाएगी। टी आर एस के रुक्न के इश्वर ने स्कॉलरशिप और फ़ीस बाज़ अदायगी को टी आर एस हुकूमत का कारनामा क़रार दिया।

TOPPOPULARRECENT