Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / स्टेट सेक्यूरिटी कमीशन के क़ियाम के लिए अहकामात की इजराई

स्टेट सेक्यूरिटी कमीशन के क़ियाम के लिए अहकामात की इजराई

हैदराबाद 5 मई, ( सियासत न्यूज़) हुकूमत ने रियासत में पुलिस की कारकर्दगी बेहतर बनाने शफ़्फ़ाफ़ियत और इन में जवाबदेही का एहसास पैदा करने के लिए स्टेट सेक्योरिटी कमीशन के क़ियाम का फ़ैसला किया है। इस सिलसिला में आज बाक़ायदा अहकामात ज

हैदराबाद 5 मई, ( सियासत न्यूज़) हुकूमत ने रियासत में पुलिस की कारकर्दगी बेहतर बनाने शफ़्फ़ाफ़ियत और इन में जवाबदेही का एहसास पैदा करने के लिए स्टेट सेक्योरिटी कमीशन के क़ियाम का फ़ैसला किया है। इस सिलसिला में आज बाक़ायदा अहकामात जारी किए गए।

प्रिंसिपल सेक्रेट्री दाख़िला टी पी दास ने जी ओ एम एस 110 जारी किया जिस के मुताबिक़ स्टेट सेक्योरिटी कमीशन के सदर नशीन की हैसियत से रियासती वज़ीरे दाख़िला होंगे जबकि अरकान में चीफ़ सेक्रेट्री , प्रिंसिपल सेक्रेट्री दाख़िला, सेक्रेट्री महकमा क़ानून, डायरेक्टर जेनरल पुलिस( कन्वीनर और सेक्रेट्री ) रिटायर्ड जज हाइकोर्ट जिन्हें हुकूमत की जानिब से नामज़द किया जाएगा शामिल होंगे।

इस कमीशन के क़ियाम का मक़सद रियासत में मजमूई तौर पर सेक्योरिटी इंतिज़ामात के सिलसिला में हुकूमत को सिफ़ारिशात पेश करना है। रियासत में बढ़ते जराइम और खासतौर पर दहशतगर्दी के वाक़ियात से निमटने के लिए भी ये कमीशन हुकूमत को अपनी सिफ़ारिशात पेश करेगा।

TOPPOPULARRECENT