Thursday , October 19 2017
Home / District News / स्मार्ट कार्ड के ज़रीया उजरत की अदायगी

स्मार्ट कार्ड के ज़रीया उजरत की अदायगी

करीमनगर ०९ फरवरी (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) इंदिरा माँ समाजी तहफ़्फ़ुज़, वज़ीफ़ा, रोज़गार ज़मानत मज़दूरी अब स्मार्ट कार्ड के ज़रीया ही मुकम्मल तौर पर तक़सीम किए जाने का महिकमा देही तर कुयात ने फ़ैसला कर लिया है। इस माह से इस पर अमल आवरी का

करीमनगर ०९ फरवरी (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) इंदिरा माँ समाजी तहफ़्फ़ुज़, वज़ीफ़ा, रोज़गार ज़मानत मज़दूरी अब स्मार्ट कार्ड के ज़रीया ही मुकम्मल तौर पर तक़सीम किए जाने का महिकमा देही तर कुयात ने फ़ैसला कर लिया है। इस माह से इस पर अमल आवरी का मंसूबा तैयार कर लिया गया है।

इस सिलसिला में कमिशनर जया लक्ष्मी ने अहकामात जारी कर दिए हैं। अब एजेंसीयों को कमीशन नहीं दिया जाएगा नक़द रक़म के लिए मुताल्लिक़ा अज़ला को पराजकट डायरैक्टर्स की इजाज़त लेनी होगी। लेकिन इस की अमल आवरी पर शक-ओ-शुबहात का इज़हार किया जा रहा है। 35 मंडलस, 2 कारपोरेशन, 4 म्यूनसिंपल मैं ताहाल एजेंसी के ज़रीया ही वज़ीफ़ा की तक़सीम-ए-अमल में लाई जा रही है।

स्मार्ट कार्ड की इजराई पूरी नहीं हो पाई है। जिस की वजह से नक़द अदायगी के लिए मुताल्लिक़ा अज़ला को प्रोजेक्टस डायरेक्टर्स से इजाज़त हासिल कर लेनी होगी। रोज़गार ज़मानत मज़दूरी और वज़ीफ़ा की तक़सीम के लिए दरमयानी अफ़राद को मुआवज़ा दिए बगै़र स्मार्ट कार्ड तरीक़ा के तहत 2008 में तुम्हपर मंडल, सिरिसिल्ला मंडल में तजुर्बा के तौर पर शुरूआत की गई थी।

इस के बेहतर नताइज ज़ाहिर हो जाने पर 2010 में ज़िला भर में इसी तरीक़ा पर तक़सीम के लिए फ़हरिस्त तैयार की गई है। इसी साल अगस्त में सभी को स्मार्ट कार्ड जारी कर दिए जाने के अहकामात दिए गएए। लेकिन बाज़ अफ़राद के हाथों के निशानात सही तरीक़ा पर हासिल ना किए जाने की वजह से कार्ड्स की इजराई अमल में ना लाई जा सके।

चुनांचे पुराने तरीक़ा पर ही आज तक नक़द अदायगी जा रही है। ज़िला भर में 378866 वज़ीफ़ा ख़ार हैं। 590216 जॉब कार्ड के हामिल मज़दूर ख़ानदान हैं इस में 70 फ़ीसद ख़ानदानों को कार्ड नहीं है। 1194 मवाज़आत में दो मरहलों में 843762 रोज़गार ज़मानत मज़दूरों को 378866 वज़ीफ़ा ख़्वारों को कार्ड्स की इजराई के लिए 3 मुस्लिमा हैसियत के हामिल एजैंसीयों और 4 बैंकों को मुंतखिब करलिया गया।

ताहाल 960 मवाज़आत में 268577 वज़ीफ़ा ख़्वारों को 541 पंचायतों में ज़मानत रोज़गार मज़दूरों को ही स्टार्ट कार्ड के ज़रीया अदायगी जारी है। माबाक़ी मवाज़आत में पोस्ट ऑफ़िस, ग्राम समखया के ज़रीया अदायगी हो रही है। अब अगर सिर्फ स्मार्ट कार्ड के ज़रीया ही अदायगी का लज़ूम होने पर 110289 अफ़राद को वीज़ीफ़ा नहीं मिल पाएगा।

डी आर डी ए पी डी रवींद्र ने बताया कि स्मार्ट कार्ड्स के ज़रीया ही समाजी तहफ़्फ़ुज़ वज़ीफ़ा की अदायगी होगी, ताहाल 90 फ़ीसद मुस्तहक़्क़ीन वज़ीफ़ा ख़्वारों को कार्ड जारी कर दिए गए हैं। माबाक़ी वज़ीफ़ा ख़्वारों को इस माह के अवाख़िर तक कार्ड जारी करदिए जाएंगी।

TOPPOPULARRECENT