Tuesday , October 24 2017
Home / Sports / स्मिथ की शानदार सैंचरी, ऑस्ट्रेलिया ने सीरीज़ जीत ली

स्मिथ की शानदार सैंचरी, ऑस्ट्रेलिया ने सीरीज़ जीत ली

एक जानिब हिन्दुस्तान के ख़िलाफ़ 4 दिसम्ब‌र को शुरू होने वाले पहले टेस्ट मे मुस्तक़िल कप्तान माईकल क्लार्क की अदम दस्तियाबी पर नौजवान बैट्समैन स्टीवन स्मिथ को इस टेस्ट मुक़ाबले के लिए कप्तान बनाने का मुतालिबा ज़ोर पकड़ रहा है तो दूसरी

एक जानिब हिन्दुस्तान के ख़िलाफ़ 4 दिसम्ब‌र को शुरू होने वाले पहले टेस्ट मे मुस्तक़िल कप्तान माईकल क्लार्क की अदम दस्तियाबी पर नौजवान बैट्समैन स्टीवन स्मिथ को इस टेस्ट मुक़ाबले के लिए कप्तान बनाने का मुतालिबा ज़ोर पकड़ रहा है तो दूसरी जानिब आज यहां जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ मुनाक़िदा चौथे वनडे में स्मिथ ने शानदार सैंचरी स्कोर करते हुए टीम की कामयाबी में कलीदी रोल अदा किया जैसा कि ऑस्ट्रेलिया ने 49 वीं ओवर में 7 विकटों के नुक़्सान पर 268 रंज़ स्कोर करते हुए 5 मुक़ाबलों की सीरीज़ में 3-1 की नाक़ाबिल-ए-शिकस्त सबक़त हासिल करली है।

स्मिथ ने 112 गेंदों में 7 चौकों की मदद से 104 रंज़ स्कोर करने के अलावा विकेट कीपर बैट्स्मैन मीथीववीड के हमराह छटी विकेट केलिए 121 रंज़ शानदार पार्टनरशिप इसी वक़्त निभाई जब ऑस्ट्रेलियाई टीम 98 रंज़ के मजमूई स्कोर पर अपनी 5 विकटें गंवा चुकी थी। वेड ने 59 गेंदों में 4 चौकों और एक छक्के की मदद से 52 रंज़ बनाए लेकिन टीम को दरकार आख़िरी तेज़ रफ़्तार रंज़ से जेम्स फ़ालकनर ने स्कोर किए जिन्होंने 19 गेंदों में 6 चौकों की मदद से 34 रंज़ स्कोर करते हुए टीम को कामयाबी से हमकिनार किया।

स्मिथ और पारनल ने फी कस दो खिलाड़ियों को आउट किया। क़ब्लअज़ीं कप्तान ए बी डीविलियर्स की जानिब से 88 गेंदों में 6 चौकों की मदद से बनाए गए 91 रंज़ की बदौलत जुनूबी अफ़्रीक़ा ने 267/8 का स्कोर बनाया था।

TOPPOPULARRECENT