Saturday , October 21 2017
Home / Crime / सड़क हादसात में चार अफ़राद हलाक

सड़क हादसात में चार अफ़राद हलाक

हैदराबाद और साइबराबाद पुलिस हदूद में पेश आए सड़क हादसात में 4 अफ़राद हलाक-ओ-दीगर ज़ख़मी होगए । पंजागुट्टा पुलिस के मुताबिक़ 40 साला श्रीनिवास रेड्डी जो ज़िला कड़पा का मुतवत्तिन था। ईलाज के लिए एशीयन इंस्टीटियूट आया था और 28 फ़रवरी के दिन

हैदराबाद और साइबराबाद पुलिस हदूद में पेश आए सड़क हादसात में 4 अफ़राद हलाक-ओ-दीगर ज़ख़मी होगए । पंजागुट्टा पुलिस के मुताबिक़ 40 साला श्रीनिवास रेड्डी जो ज़िला कड़पा का मुतवत्तिन था। ईलाज के लिए एशीयन इंस्टीटियूट आया था और 28 फ़रवरी के दिन सड़क उबूर करने के दौरान मोटर साईकल की ज़द में शदीद ज़ख़मी होगया था जिस की कल रात ईलाज के दौरान मौत होगई। नाचार्म पुलिस के मुताबिक़ 25 साला जगदीश जो अनापुरना कॉलोनी का साकन था। पेशे से ख़ानगी मुलाज़िम बताया गया है। कल वो अपनी मोटर साईकल पर जा रहा था कि मोटर साईकल बेक़ाबू होकर हादसे का शिकार होगई और वो सर पर गहरे ज़ख़म आने के सबब फ़ौत होगया।

बशीराबाद पुलिस के मुताबिक़ 25 साला सुरेश कुमार जो मल्लिका जगीरी इलाके के साकन अनजया का बेटा था। आज मोटर साईकल पर जा रहा था कि आर टी सी बस की ज़द में आकर बरसर मौक़ा हलाक होगया।

राजिंदरनगर पुलिस के मुताबिक़ 35 साला पी कुमार जो पेशे से ख़ानगी मुलाज़िम था। वडर बस्ती शैव रामपली इलाके का साकन बताया गया है। कल मोटर साईकल पर जा रहा था कि उसकी मोटर साईकल रोड डीवाइडर से टकरा गई और वो क़रीबी हॉस्पिटल में ईलाज के दौरान फ़ौत होगया। पुलिस ने मुक़द्दमात दर्ज करलिए और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT