Thursday , October 19 2017
Home / Crime / सड़क हादसात में चार अफ़राद हलाक

सड़क हादसात में चार अफ़राद हलाक

हैदराबाद-ओ-साइबराबाद हुदूद में पेश आए सड़क हादिसात में 4 अफ़राद बिशमोल एक ख़ातून फ़ौत होगई। लंगरहउज़ पुलिस के मुताबिक़ 40 साला नरेंद्र राव इलाके का साकन था कल रात अतापुर के इलाके में पिलर नंबर 116 के क़रीब सड़क उबूर करने की कोशिश कररहा था कि न

हैदराबाद-ओ-साइबराबाद हुदूद में पेश आए सड़क हादिसात में 4 अफ़राद बिशमोल एक ख़ातून फ़ौत होगई। लंगरहउज़ पुलिस के मुताबिक़ 40 साला नरेंद्र राव इलाके का साकन था कल रात अतापुर के इलाके में पिलर नंबर 116 के क़रीब सड़क उबूर करने की कोशिश कररहा था कि ना मालूम गाड़ी की जिद में आकर शदीद ज़ख़मी होगया और रात देर गए फ़ौत होगया।

हयातनगर पुलिस के मुताबिक़ 35 साला ख़ातून ए वजया जो बंजारा कॉलोनी हयातनगर इलाके के साकन शंकर की बीवी थी कल बस से उतरने के दौरान पेश आए हादसे में शदीद ज़ख़मी होगई थी जो दौरान-ए-इलाज रात देर गए फ़ौत होगई।

मियां पर पुलिस के मुताबिक़ 58 साला नरसिम्हा जो पेशे से तरकारी फ़रोश और एम ए नगर मियांपुर में रहता था मोटर साइकिल पर जा रहा था कि मुख़ालिफ़ सिम्त से आर टी सी बस की जिद में आकर ज़ख़मी होगया और ईलाज के दौरान फ़ौत होगया।

वनसथलीपुरम पुलिस के मुताबिक़ 40 साला गडम प्रकाश जो पेशे से केटरिंग वर्कर, बाटा सिंगारम इलाके में रहता था,5 दिसंबर के दिन वो मोटर साइकिल पर जा रहा था कि हादसा पेश आया और इस हादसे में ज़ख़मी प्रकाश कल रात फ़ौत होगया। पुलिस ने मुक़द्दमात दर्ज करलिए हैं और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT