Saturday , October 21 2017
Home / AP/Telangana / सड़क हादसात में चार लोग हलाक

सड़क हादसात में चार लोग हलाक

हैदराबाद 06 अगस्त: शहर-ओ-नवाही इलाक़ों में पेश आए सड़क हादसात में 4 लोग् हलाक हो गए। वनस्थलीपुरम पुलिस के मुताबिक़ 23 साला महिन्द्र जो पेशे से आटो ड्राईवर था, नलगोंडा का मुतवत्तिन बताया गया है। ये शख़्स एल्बीनगर से हयातनगर की तरफ जा रहा था कि इस का आटो सड़क के किनारे नो पार्किंग ज़ोन में खड़ी हुई लारी से टकरा गया। पुलिस के मुताबिक़ लारी ड्राईवर ने किसी भी किस्म का कोई वार्निंग या चौकसी वाली अलामतें ज़ाहिर नहीं की थी जिसके सबब समझा जा रहा हैके ये हादसा पेश आया। इस हादसे में ज़ख़मी महिन्द्र दौरान-ए-इलाज फ़ौत हो गया।

तिरमलगीरी पुलिस के मुताबिक़ 48 साला रामा राव‌ पेशे से इलेक्ट्रीशियन तिरमलगीरी इलाके का साकिन बताया गया है। ये शख़्स तिरमलगीरी के इलाके में सड़क उबूर करने के दौरान पेश आए हादसे में ज़ख़मी हो गया जो ईलाज के दौरान फ़ौत हो गया। शाहमीरपेट पुलिस के मुताबिक़ 29 साला साई मुरली जो पेशे से ख़ानगी मुलाज़िम था, शाहमीरपेट इलाके का साकिन बताया गया है ये शख़्स मोटर साइकिल पर जा रहा था कि नामालूम गाड़ी की ज़द में आकर ज़ख़मी हो गया और ईलाज के दौरान फ़ौत हो गया। हयातनगर पुलिस हुदूद में पेश आए सड़क हादसे में 17 साला पवन कुमार रेड्डी जो स्टूडेंट बताया गया है। ये स्टूडेंट चम्पापेट प्रेस कॉलोनी इलाके का साकिन बताया गया है।

पिछ्ले रोज़ ये स्टूडेंट अपनी बहन बहनोई और बहन की सहेली के हमराह कार में सफ़र कर रहा था कि कार बेक़ाबू हो कर हादसे का शिकार हो गई और इसी वक़्त इस स्टूडेंट की बहन रूपा रेड्डी फ़ौत हो गई थी और पवन कुमार रेड्डी ईलाज के दौरान फ़ौत हो गया। पुलिस ने मुक़द्दमात दर्ज करलिए हैं और मसरूफ़ है।

TOPPOPULARRECENT