Friday , October 20 2017
Home / AP/Telangana / सड़क हादसात में छ हलाक

सड़क हादसात में छ हलाक

हैदराबाद 06 सितम्बर: शहर-ओ-नवाही इलाक़ों में पेश आए सड़क हादसात में 6 लोग फ़ौत हो गए। नमाज़-ए-फ़ज्र से वापसी के दौरान पुराने शहर के इलाके फ़लकनुमा में पेश आए सड़क हादसे में एक नौजवान हलाक हो गया।

चंद्रायंगुट्टा पुलिस के मुताबिक़ 18 साला मुहम्मद मुबश्शिर जो मुहम्मदनगर इलाके के साकिन मरहूम मुहम्मद जाविद का बेटा था। अपने साथी जाबरी के साथ मोटर साइकिल पर नमाज़-ए-फ़ज्र के बाद वापिस हो रहा था कि फ़लकनुमा फ़्लाई ओवर के क़रीब एक तेज़-रफ़्तार बेक़ाबू नामालूम टिपर गाड़ी ने उनकी मोटर साइकिल को टक्कर दे दी जिसके सबब मुहम्मद मुबश्शिर बरसर मौक़ा हलाक हो गया।

जबकि उस का साथी जाबरी ज़ख़मी बताया गया है। राजिंदरनगर पुलिस के मुताबिक़ 45 साला रुक़य्या बेगम जो किशनबाग़ इलाके के साकिन मरहूम मुहम्मद निज़ाम की बीवी खैरताबाद में वाक़्ये वाटर वर्क़्स के ऑफ़िस में मुलाज़िमा थी। पुलिस ज़राए के मुताबिक़ पिछ्ले रोज़ ये ख़ातून अपने रिश्तेदार के साथ मोटर साइकिल पर जा रही थी कि हादसाती तौर पर मोटर साइकिल से गिरकर ज़ख़मी हो गईं और ईलाज के दौरान फ़ौत हो गई।

राजिंदरनगर पुलिस के मुताबिक़ राजिंदरनगर हुदूद में पेश आए सड़क हादसे में दो लोग हलाक हो गए। दोनों आपस में साथी बताए गए हैं जो एक मोटर साइकिल पर सवार थे। जो एक तेज़-रफ़्तार नामालूम गाड़ी की ज़द में आकर हलाक हो गए। राजिंदरनगर पुलिस के मुताबिक़ 19 साला इंजन कुमार साकिन नूरीनगर और 28 साला श्रावण कुमार साकिन हस्ननगर दोनों मोटर साइकिल पर जा रहे थे कि हादसा पेश आया। लंगर हउज़ पुलिस के मुताबिक़ 27 साला सुनील कुमार जो पेशे से ख़ानगी मुलाज़िम कारख़ाना सिकंदराबाद इलाके का साकिन बताया गया है। 26 अगस्त ये शख़्स अपनी मोटर साइकिल पर लंगर हउज़ इलाके से गुज़र रहा था कि मोटर साइकिल डीवाइडर से टकरा कर हादसे का शिकार हो गई और ज़ख़मी हालत में सुनील कुमार फ़ौत हो गया।

कोकटपल्ली पुलिस के मुताबिक़ एक 75 साला शख़्स वेंकट रत्नम जो कोकटपल्ली इलाके में रहता था। 3 सितम्बर को सड़क उबूर करने के दौरान नामालूम गाड़ी की ज़द में आकर ज़ख़मी हो गया जो ईलाज के दौरान फ़ौत हो गया। पुलिस ने मुक़द्दमात दर्ज करलिए हैं और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT