Friday , August 18 2017
Home / AP/Telangana / सड़क हादसात में तीन हलाक

सड़क हादसात में तीन हलाक

हैदराबाद 15 अगस्त: हैदराबाद और साइबराबाद में मुख़्तलिफ़ सड़क हादसात में तीन लोग हलाक हो गए। पुलिस के मुताबिक 22 साला नामालूम नौजवान 11 अगस्त को आग़ाई फंक्शन हाल के रूबरू सड़क उबूर कर रहा था कि नामालूम तेज़-रफ़्तार गाड़ी ने उसे टक्कर दे दी। इस हादसे में नौजवान ज़ख़मी हो गया था जिसके नतीजे में उसे दवाख़ाना उस्मानिया में शरीक किया गया था जहां वो ज़ख़मों से जांबर ना हो सका।

पुलिस मीर चैक ने नामालूम शख़्स की लाश को दवाख़ाना उस्मानिया के मुर्दा-ख़ाना में महफ़ूज़ कर दिया। सईदाबाद पुलिस के मुताबिक गोविंद चारी साकिन बाग़ अंबरपेट 7 अगस्त को इलाके चम्पापेट में अपनी मोटर साइकिल पर जा रहा था कि उसे मुख़ालिफ़ सिम्त से तेज़-रफ़्तार मोटर साइकिल ने टक्कर दे दी।

इस हादसे में गोविंद चारी ज़ख़मी हो गया था जिसके सबब उसे दवाख़ाने में शरीक किया गया और वो ज़ख़मों से जांबर ना हो सका। सईदाबाद पुलिस ने इस सिलसिले में एक मुक़द्दमा दर्ज कर लिया है। साइबराबाद के मेडीपल्ली पुलिस स्टेशन हुदूद में पेश आए एक सड़क हादसे में 45 साला ख़ानगी मुलाज़िम पीटर सड़क उबूर कर रहा था कि उसे नामालूम गाड़ी ने टक्कर दे दी। दौरान-ए-इलाज वो फ़ौत हो गया।

TOPPOPULARRECENT