Friday , October 20 2017
Home / Crime / सड़क हादसात में पाँच अफ़राद हलाक

सड़क हादसात में पाँच अफ़राद हलाक

मुख़्तलिफ़ सड़क हादसात में पाँच अफ़राद हलाक होगए। पहले वाक़िये में 50 साला ऑटो ड्राईवर को तेज़ रफ़्तार कार ने खैरताबाद के क़रीब टक्कर दे दी।

मुख़्तलिफ़ सड़क हादसात में पाँच अफ़राद हलाक होगए। पहले वाक़िये में 50 साला ऑटो ड्राईवर को तेज़ रफ़्तार कार ने खैरताबाद के क़रीब टक्कर दे दी।

बताया जाता है कि अयम् ग्यानेश्वर साकिन सी आई बी क्वार्टर्स खैरताबाद सुबह अपने ऑटो में खैरताबाद मैन रोड के क़रीब पहुंचा था कि उसे तेज़ रफ़्तार कार ने टक्कर दे दी। इस हादसे में ग्यानेश्वर ज़ख़मी होगया और उसे क़रीब में वाक़्ये ख़ानगी हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया जहां वो ज़ख़मों से जांबर ना होसका।

सैफआबाद पुलिस ने कार ड्राईवर के ख़िलाफ़ लापरवाही का मुक़द्दमा दर्ज करलिया है और लाश को दवाख़ाना उस्मानिया के मुर्दा ख़ाना मुंतक़िल कर दिया।

मनचाल पुलिस के बमूजब रंगारेड्डी में पेश आए एक वाक़िये में 56 साला मज़दूर जी मतिया इसवक़्त हादसे का शिकार होगया जब वो सड़क उबूर करने की कोशिश कररहा था कि उसे तेज़ रफ़्तार कार ने टक्कर दे दी। इस हादसे में वो शदीद ज़ख़मी होगया था और बादअज़ां वो फ़ौत होगया। लाश को दवाख़ाना उस्मानिया के मुर्दा ख़ाना मुंतक़िल किया गया जहां पर पोस्टमार्टम के बाद लाश विरसा के हवाले करदी गई।

राजिंदरनगर पुलिस के बमूजब 60 साला ख़ातून चनमां जो सड़क हादसे में शदीद ज़ख़मी होगई थी दौरान-ए-इलाज दवाख़ाना उस्मानिया में फ़ौत होगई। बताया जाता हैके 6 फ़बरोरी को तेज़ रफ़्तार लारी ने उसे टक्कर दे दी थी और ज़ख़मी हालत में उसे दवाख़ाना उस्मानिया मुंतक़िल किया गया था। राजिंदरनगर पुलिस ने लारी ड्राईवर के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज करलिया है।इसी किस्म के एक और वाक़िये में महबूबनगर के मनदकल इलाके में आर टी सी बस की ऑटो ट्राली को टक्कर से ज़ख़मी होने वाला बी मलडाकल आज दौराने इलाज फ़ौत होगया। क़तूर पुलिस ने इस सिलसिले में मुक़द्दमा दर्ज करलिया है।

सरूनगर पुलिस के बमूजब 35 साला नामालूम शख़्स इसवक़्त तेज़ रफ़्तार गाड़ी की ज़द में आगया जब वो सरूनगर में सड़क उबूर करने की कोशिश कररहा था। पुलिस ने इस सिलसिले में मुक़द्दमा दर्ज करलिया है।

TOPPOPULARRECENT