Friday , August 18 2017
Home / AP/Telangana / सड़क हादसात में पाँच लोग हलाक

सड़क हादसात में पाँच लोग हलाक

हैदराबाद 07 जून:साइबराबाद पुलिस हुदूद में पेश आए सड़क हादसात में 5 लोग फ़ौत हो गए। माईलारदेवपल्ली पुलिस के मुताबिक़ 50 साला नईम अहमद जो पेशे से बावर्ची अली आबाद इलाके का साकिन बनाया गया है। 01 जून को ये शख़्स मोटर साइकिल पर जा रहा था कि मोटर साइकिल बेक़ाबू हो कर हादसे का शिकार हो गई और ज़ख़मी हालत में नईम अहमद ईलाज के दौरान फ़ौत हो गए।

अदीबटला पुलिस के मुताबिक़ 40 साला चन्द्रशेखर जो पेशे से एच एम डी ए में चौकीदार जिसका आबाई मुक़ाम महबूबनगर बताया गया है। ये शख़्स 4 जून को सड़क उबूर करने के दौरान नामालूम गाड़ी की ज़द में आकर ज़ख़मी हो गया और ईलाज के दौरान फ़ौत हो गया। महेशोरम पुलिस के मुताबिक़ 45 साला कृष्णा जो पेशे से किसान था। ये शख़्स अपने बेटे के सात मोटर साइकिल पर जा रहा था महेशोरम चौराहे पर तेज़-रफ़्तार कार की ज़द में आकर दोनों ज़ख़मी हो गए और ईलाज के दौरान कृष्णा फ़ौत हो गया।

हयातनगर पुलिस के मुताबिक़ 46 साला विजय भास्कर रेड्डी जो पेशे से सरकारी मुलाज़िम पदा अंबरपेट इलाके में रहता था पुलिस ज़राए के मुताबिक़ ये शख़्स यादगीरगुटटा में वाक़्ये एम पीडीओ ऑफ़िस में मुलाज़िम था जो मोटर साइकिल पर हयातनगर इलाके से गुज़र रहा था कि मोटर साइकिल बेक़ाबू हो कर हादसे का शिकार हो गई और ज़ख़मी हालत में रेड्डी फ़ौत हो गया। महेशोरम पुलिस के मुताबिक़ 32 साला मंजूला जो पेशे से किसान थी ये ख़ातून सड़क उबूर करने के दौरान पेश आए हादसे में ज़ख़मी हो गई थी। पुलिस के मुताबिक़ मोटर साइकिल के ज़रीये ज़ख़मी ये ख़ातून ईलाज के दौरान फ़ौत हो गई। पुलिस ने मुक़द्दमात दर्ज करलिए हैं।

TOPPOPULARRECENT