Saturday , August 19 2017
Home / AP/Telangana / सड़क हादसात में पाँच हलाक

सड़क हादसात में पाँच हलाक

हैदराबाद 23 जून: साइबराबाद हुदूद में पेश आए सड़क हादसात में 5 हलाक हो गए। माधापूर पुलिस के मुताबिक़ 28 साला मोहन कृष्णा जो रोज़गार की तलाश में था। निज़ामपेट कोकटपल्ली में रहता था। ये शख़्स मोटर साइकिल पर जुबली हिलस की तरफ से माधापूर की तरफ जा रहा था कि हादसा पेश आया जिसमें मोहन नामालूम लारी की ज़द में आकर बरसर मौक़ा हलाक हो गया।

राय दुर्गम पुलिस के मुताबिक़ 26 साला शेवा नंद जो पेशे से लेबर और कारपेंटर था। चिन्तल क़ुतुब उल्लाहपूर में रहता था। उत्तरप्रदेश का मुतवत्तिन बताया गया है। वो मोटर साइकिल पर जा रहा था कि मोटर साइकिल बेक़ाबू हो कर हादसे का शिकार हो गई और ज़ख़मी हालत में शेवा नंद फ़ौत हो गया।पुलिस के मुताबिक़ 30 साला लंगा राजू जो कर्नाटक का मुतवत्तिन था ।लारी लेकर हैदराबाद आया था। ये शख़्स जो पेशे से ड्राईवर था। लारी आउटर रिंग रोड पर रुकने के बाद सड़क उबूर कर रहा था कि नामालूम गाड़ी की ज़द में आकर ज़ख़मी हो गया और ईलाज के दौरान फ़ौत हो गया।

चंदनगर पुलिस के मुताबिक़ 60 साला चंद्रमाँ जो रमनया की बीवी थी। अपने मकान के क़रीब सड़क उबूर करने के दौरान पेश आए हादसे में बरसर मौक़ा हलाक हो गई। पुलिस के मुताबिक़ 35 साला साईलो जो नागा्रम में रहता था पेशे से किसान बताया गया है। मोटरसाइकिल पर जा रहा था कि एक तेज़-रफ़्तार आटो की ज़द में आकर ज़ख़मी हो गया और ईलाज के दौरान फ़ौत हो गया। पुलिस ने मुक़द्दमात दर्ज करलिए हैं और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT