Wednesday , August 23 2017
Home / AP/Telangana / हज्ज कोटा: डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना ने की नजमा हेपतुल्ला से मुलाक़ात

हज्ज कोटा: डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना ने की नजमा हेपतुल्ला से मुलाक़ात

हैदराबाद 05 अप्रैल: मर्कज़ी वज़ीरे क़लीयाती उमूर(माइनॉरिटी अफेयर्स) डॉ नजमा हेपतुल्ला ने डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना महमूद अली को यकीन दिया कि तेलंगाना के लिए आज़मीने हज्ज के कोटा में इज़ाफे के इक़दामात किए जाऐंगे। महमूद अली ने नई दिल्ली में नजमा हेपतुल्ला से मुलाक़ात की और इस सिलसिले में याददाश्त पेश की। उन्होंने बताया कि पिछ्ले साल के मुक़ाबिले जारीया साल हज कोटा में कमी कर दी गई।

तेलंगाना में दो महफ़ूज़ ज़मरों के मुंतख़ब आज़मीने हज्ज के सिवा सिर्फ़ 325 आज़मीने हज्ज के लिए क़ुरआ अंदाज़ी की गई और हज़ारों दरख़ास्त गुज़ार महरूम हो गए। महमूद अली ने तेलंगाना के लिए कम अज़ कम 1000 आज़मीने हज्ज का ख़ुसूसी कोटा अलाट करने की अपील की।

नजमा हेपतुल्ला ने यकीन दिया कि वो इस सिलसिले में वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से बातचीत करेंगी और वज़ीर-ए-आज़म के ख़ुसूसी कोटा से तेलंगाना को हिस्सा दिया जाएगा। उन्होंने कहा कि तेलंगाना हुकूमत अक़लियतों की भलाई के लिए जो इक़दामात कर रही है, काबिले सताइश है।

उन्होंने महमूद अली की सताइश की और कहा कि वो अक़लियतों की तरक़्क़ी के बारे में संजीदा हैं। महमूद अली मेरे भाई की तरह हैं और उन्होंने हमेशा अक़लियतों के लिए मुझसे बातचीत की। वाज़िह रहे कि 5 अप्रैल को नई दिल्ली में तमाम रियासतों के वुज़रा अक़लियती बहबूद की मीटिंग तलब किया गया है। महमूद अली इस मीटिंग में मर्कज़ी स्कीमात में तेलंगाना के लिए ज़ाइद हिस्सादारी के लिए नुमाइंदगी करेंगे।

TOPPOPULARRECENT