Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / हज के मज़ीद दो क़ाफ़िलों से 266 आज़मीन की रवानगी

हज के मज़ीद दो क़ाफ़िलों से 266 आज़मीन की रवानगी

रियास्ती हज कमेटी के ज़रीए हज्जे बैतुल्लाह की सआदत हासिल करने के लिए आज मज़ीद दो क़ाफ़िले सऊदी अरब रवाना हुए। पहले क़ाफ़िला में 300 और दूसरे में 266 आज़मीन सऊदी एयरलाइंस की ख़ुसूसी परवाज़ों के ज़रीए जद्दा रवाना हुए। इस तरह अब तक रियास्ती हज

रियास्ती हज कमेटी के ज़रीए हज्जे बैतुल्लाह की सआदत हासिल करने के लिए आज मज़ीद दो क़ाफ़िले सऊदी अरब रवाना हुए। पहले क़ाफ़िला में 300 और दूसरे में 266 आज़मीन सऊदी एयरलाइंस की ख़ुसूसी परवाज़ों के ज़रीए जद्दा रवाना हुए। इस तरह अब तक रियास्ती हज कमेटी के 21 क़ाफ़िले सऊदी अरब रवाना हो चुके हैं।

आज पहला क़ाफ़िला दोपहर 2 बजकर 25मिनट पर रवाना हुआ जबकि दूसरे क़ाफ़िला की रवानगी रात 11 बजकर 25 मिनट पर अमल में आएगी। आज दो क़ाफ़िलों की रवानगी के बाद रियास्ती हज कमेटी के जुमला 6476 आज़मीन सऊदी अरब रवाना हो गए। अब सिर्फ़ मज़ीद चार क़ाफ़िलों की रवानगी बाक़ी है जिन में आख़िरी दो क़ाफ़िले कर्नाटक के आज़मीने हज पर मुश्तमिल हैं।

स्पेशल ऑफीसर हज कमेटी प्रोफ़ेसर एस ए शकूर ने सुबह में आज़मीने हज के पहले क़ाफ़िला को विदा किया। शम्साबाद इंटरनेशनल एयरपोर्ट पर ख़ुसूसी हज टर्मिनल में नमाज़ जुमा का इंतिज़ाम किया गया था। मुफ़्ती सादिक़ मही उद्दीन ने ख़ुतबा और इमामत के फ़राइज़ अंजाम दिए। सुबह के क़ाफ़िला में तैयारा की रवानगी से ऐन क़ब्ल एक ख़ातून आज़िम हज की तबीयत अचानक बिगड़ गई।

बताया जाता है कि टोली चौकी से ताल्लुक़ रखने वाली ताज सुल्ताना जो अपने शौहर मुहम्मद इसहाक़ के साथ रवाना हो रही थीं तैयारा के उड़ान भरने से क़ब्ल अचानक तबीयत बिगड़ गई, एयरपोर्ट हुक्काम की इजाज़त हासिल करते हुए डॉक्टर्स को तैयारा में भेजा गया जहां उन्हें तिब्बी इमदाद फ़राहम की गई।

9 अक्टूबर तक आज़मीने हज का एक, एक क़ाफ़िला ही रोज़ाना रवाना होगा जबकि 6 अक्टूबर को कोई फ़्लाईट नहीं है। 8 और 9 अक्टूबर की फ़्लाईट में कर्नाटक के आज़मीन की अक्सरीयत शामिल रहेगी।

TOPPOPULARRECENT