Wednesday , October 18 2017
Home / Mazhabi News / हज कैंप के कामयाब इख़तताम पर तमाम इदारों-ओ-अफ़राद से इज़हार-ए-तशक्कुर

हज कैंप के कामयाब इख़तताम पर तमाम इदारों-ओ-अफ़राद से इज़हार-ए-तशक्कुर

हैदराबाद 13 दिसंबर : ( रास्त ) : सदर नशीन आंधरा प्रदेश कमेटी जनाब सय्यद ख़लील उद्दीन अहमद ने रियासत के तमाम हुज्जाज किराम की वापसी के बाद हज कैंप 2011 के इख़तताम का ऐलान करते हुए हज कैंप के कामयाब इनइक़ाद पर बारगाह इलहि मैं हदया तशक्कुर

हैदराबाद 13 दिसंबर : ( रास्त ) : सदर नशीन आंधरा प्रदेश कमेटी जनाब सय्यद ख़लील उद्दीन अहमद ने रियासत के तमाम हुज्जाज किराम की वापसी के बाद हज कैंप 2011 के इख़तताम का ऐलान करते हुए हज कैंप के कामयाब इनइक़ाद पर बारगाह इलहि मैं हदया तशक्कुर पेश किया और इस अहम ज़िम्मेदारी की तकमील में सरगर्म तआवुनकरने पर तमाम मुताल्लिक़ा मह्कमाजात , इदारों और अफ़राद से इज़हार-ए-तशक्कुर किया है और कहा है कि इन तमाम इदारों के अमली तआवुन के बगै़र आज़मीन-ए-हज्ज की रवानगी और वापसी के इंतिज़ामात मुम्किन ना हो पाते ।

सदर नशीन-ओ-अरकान हज कमेटी ने कहा कि रियास्ती वज़ीर-ए-क़लीयती बहबूद जनाब मुहम्मद अहमद उल्लाह की हिदायत-ओ-रहनुमाई में तमाम उमूर ख़ैर-ओ-ख़ूबी के साथ अंजाम पाए ।

उन्हों ने तमाममह्कमाजात ख़सूसन रीजनल पासपोर्ट ऑफ़िस , कस़्टम़्स , इमीग्रेशन , सऊदी अरबीन एयरलाईनज़ , जी ऐम आर , मीनज़ीस , महिकमा-ए-सेहत-ओ-तबाबत , आई पी ऐम , प्रिंसस अस्रा हॉस्पिटल , बर्क़ी , सरबराही आब , बलदिया अज़ीम तर हैदराबाद , महिकमा पुलिस , मीडीया के इलावा ज़िंदगी के मुख़्तलिफ़ शोबों से ताल्लुक़ रखने वाले इन बेशुमार वालीनटरज़ का शुक्रिया अदा किया ।

जिन्हों ने दिन रात बला तुकान मेहनत करते हुए हज कैंप को कामयाब बनाया । जनाब सय्यद ख़लील उद्दीन अहमद ने कहा कि इस साल हैदराबाद अमबारकीशन प्वाईंट से आठ हज़ार हुज्जाज किराम रवाना हुए और उन्हों ने सुकून-ओ-इतमीनान के साथ मनासिक हज अदा किए और प्रोग्राम के मुताबिक़ उन की वापसी अमल में आई ।

उन्हों ने मज़ीद कहा कि आइन्दा साल से सिर्फ उन ख़ाहिशमंद आज़मीन-ए-हज्ज की दरख़ास्तें क़बूल की जाएंगी जिन के पास कारआमद पासपोर्ट मौजूद हो । इस लिए वो तमाम ख़ाहिशमंद अफ़राद जिन के पास पासपोर्ट मौजूद ना हो तो वो अभी से पासपोर्ट तैय्यार करवाने की कार्रवाई शुरू करदें ताकि ऐन वक़्त पर मायूसी से बच सकें ।।

TOPPOPULARRECENT