Tuesday , September 26 2017
Home / AP/Telangana / हज हाउस आज खुला नहीं रहेगा, दरख़ास्तें दाख़िल करने की कल आख़िरी तारीख़

हज हाउस आज खुला नहीं रहेगा, दरख़ास्तें दाख़िल करने की कल आख़िरी तारीख़

हैदराबाद 14 फ़रवरी: हज 2016 के लिए दरख़ास्त फ़ार्म दाख़िल करने की आख़िरी तारीख़ 15 फ़रव‌री है। ख़ाहिशमंद आज़मीने हज्ज तमाम ज़रूरी दस्तावेज़ात के साथ अपनी दरख़ास्तें दाख़िल कर सकते हैं। स्पेशल ऑफीसर तेलंगाना स्टेट हज कमेटी प्रोफेसर एस ए शकूर ने बताया कि इस तारीख़ के बाद मज़ीद किसी तौसी का क़तई इमकान नहीं है।

इतवार के बाइस आज हज हाउस खुला नहीं रहेगा। हज हाउस में ही फ़ार्म की ख़ाना-पुरी की सहूलत मुहय्या की गई है। उन्होंने बताया कि हज दरख़ास्त फ़ार्म ऑनलाइन भी दाख़िल किए जा सकते हैं। दरख़ास्त फ़ार्म के साथ फी कस 300 रुपये स्टेट बैंक आफ़ इंडिया के अलावा यूनीयन बैंक आफ़ इंडिया की किसी भी ब्रांच में फ़ीस जमा किए जाएं, अकाउंट नंबर हसब-ए-ज़ैल है। स्टेट बैंक आफ़ इंडिया A/C No. 35398104789 और यूनीयन बैंक आफ़ इंडिया A/C No. 318702010406010 तमाम दफ़्तर हज कमेटी में जुमला 17600 दरख़ास्तें वसूल हुईं, जिनमें शहर और अज़ला के अलावा ऑनलाइन वसूल होने वाली दरख़ास्तें भी शामिल हैं। ऑनलाइन 2600 दरख़ास्तें वसूल हुई हैं। महफ़ूज़ ज़मरों के तहत दरख़ास्त गुज़ारों को दरख़ास्त के साथ ही ओरीजनल पासपोर्ट दाख़िल करना होगा। प्रोफेसर एस ए शकूर ने बताया कि दरख़ास्त गुज़ारों की सहूलत के लिए हज कमेटी की तरफ से उनकी दस्तावेज़ात के फ़्री ज़ीराक्स की सहूलत भी फ़राहम की गई है।

उन्होंने बताया कि तेलंगाना स्टेट हज कमेटी की तरफ से इस साल भी आंध्र प्रदेश के आज़मीने हज्ज की दरख़ास्तों की वसूली से लेकर उनकी रवानगी और वापसी के इंतेज़ामात किए जा रहे हैं। उन्होंने बताया कि आज़मीने हज्ज के इंतेख़ाब के लिए 15 मार्च से 23 मार्च तक कभी भी क़ुरआ अंदाज़ी होगी। जिन दरख़ास्त गुज़ारों का इंतेख़ाब अमल में आएगा वो पहली क़िस्त की रक़म 8 अप्रैल तक अदा कर सकते हैं।

15 अप्रैल तक पासपोर्ट, बैंक चालान और मेडिकल सर्टीफ़िकेट दाख़िल किए जा सकते हैं। उन्होंने बताया कि इस साल वक़ूफ़ अर्फ़ात यानी हज 10 सितंबर को मुक़र्रर है। 4 अगस्त 2016 से 5 सितंबर तक हज चार्टर्ड फ़्लाईटस की रवानगी अमल में आएगी। पहले मरहले में आज़मीन मदीना मुनव्वरा और दूसरे मरहले में रास्त मक्का मुकर्रमा रवाना होंगे। हज के बाद 15 सितंबर से हुज्जाज किराम की वापसी अमल में आएगी

TOPPOPULARRECENT