Thursday , October 19 2017
Home / Mazhabi News / हज 2015 के लिए जनवरी से दरख़ास्तों की इजराई का आग़ाज़

हज 2015 के लिए जनवरी से दरख़ास्तों की इजराई का आग़ाज़

हज 2015 के लिए दरख़ास्तों की इजराई का जनवरी में आग़ाज़ होगा। इस सिलसिले में सेंट्रल हज कमेटी शेड्यूल का एलान करेगी। सेंट्रल हज कमेटी के इजलास में शिरकत से वापसी के बाद मीडिया से बात चीत करते हुए स्पेशल ऑफीसर प्रोफेसर एस ए शकूर ने बताया

हज 2015 के लिए दरख़ास्तों की इजराई का जनवरी में आग़ाज़ होगा। इस सिलसिले में सेंट्रल हज कमेटी शेड्यूल का एलान करेगी। सेंट्रल हज कमेटी के इजलास में शिरकत से वापसी के बाद मीडिया से बात चीत करते हुए स्पेशल ऑफीसर प्रोफेसर एस ए शकूर ने बताया कि सेंट्रल हज कमेटी हिंदुस्तानी आज़मीने हज के लिए मज़ीद बेहतर इंतेज़ामात की तैयारी कर रही है।

मदीना मुनव्वरा में खाने की फ़राहमी और मक्का मुकर्रमा में ट्रांसपोर्टेशन के इंतेज़ामात में पाई गई बाअज़ कोताहियों को दूर करने का फैसला किया गया। उन्हों ने बताया कि ख़ादिमुल हुज्जाज के इंतिख़ाब में शफ़्फ़ाफ़ियत के लिए ऑनलाईन तरीका से सेलेक्शन पर ग़ौर किया जा रहा है।

मुल्क भर के ख़ादिमुल हुज्जाज के लिए दरख़्वास्तें ऑनलाईन तलब की जाएंगी और इंतिख़ाब भी ऑनलाईन ड्रा के ज़रीए किया जाएगा। प्रोफेसर एस ए शकूर के मुताबिक़ उन्हों ने हज 2014 के इंतेज़ामात के दौरान पेश आए तजुर्बात की रोशनी में कमेटी को अपनी रिपोर्ट पेश की और हैदराबाद एयरपोर्ट पर हज टर्मिनल में बाअज़ ज़रूरी इक़दामात की जानिब हुक्काम की तवज्जा मबज़ूल कराई है।

उन्हों ने कहा कि हज 2015का कैंप मज़ीद सहूलतों से आरास्ता होगा। प्रोफेसर एस ए शकूर ने कहा कि तेलंगाना और आंध्र प्रदेश हुकूमतों ने हज कमेटी के लिए मुख़तस कर्दा बजट जल्द जारी करने से इत्तिफ़ाक़ कर लिया है।

TOPPOPULARRECENT