Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / हड़ताली डाक्टरों के मसाइल की यकसूई का मुतालिबा सिविल लिबर्टीज़ कमेटी

हड़ताली डाक्टरों के मसाइल की यकसूई का मुतालिबा सिविल लिबर्टीज़ कमेटी

हैदराबाद 13 फरवरी।( सियासत न्यूज़ ) आंधरा प्रदेश सिविल लिबर्टीज़ कमेटी ने जूनियर डाक्टरों के मसाइल की आजिलाना यकसूई का हुकूमत से मुतालिबा किया और कहाकि जूनियर डॉक्टर्स की हड़ताल की वजह से मरीज़ों को मुश्किलात का सामना है ।अख़बा

हैदराबाद 13 फरवरी।( सियासत न्यूज़ ) आंधरा प्रदेश सिविल लिबर्टीज़ कमेटी ने जूनियर डाक्टरों के मसाइल की आजिलाना यकसूई का हुकूमत से मुतालिबा किया और कहाकि जूनियर डॉक्टर्स की हड़ताल की वजह से मरीज़ों को मुश्किलात का सामना है ।अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए मिस्टर जय लनगया सदर ए पी सी अल सी हैदराबाद ने बताया कि हड़ताली जूनियर डॉक्टर्स की ए पी सी अल ताईद कररही है और उन की हड़ताल को हक़ बजानिब क़रार दिया ।

उन्हों ने हुकूमत पर सेहत के शोबा को कमज़ोर करदेने की कोशिश का इल्ज़ाम आइद किया और कहा कि का बीनी ज़ेली कमेटी के नाम पर हड़ताली डॉक्टर्स की हड़ताल को ख़तम करवाने और मुतालिबात की यकसूई से गुरेज़ कर रही है। हुकूमत कॉरपोरेट दवा ख़ानों को तरक़्क़ी देने और उन की हिम्मत अफ़्ज़ाई करते हुए सरकारी दवा ख़ानों को कमज़ोर कर रही है ।

उन्हों ने डाक्टरों के मुतालिबात को मुंसिफ़ाना क़रार देते हुए हुकूमत से सरकारी दवा ख़ानों को मुस्तहकम बनाने-ओ-बेहतर तिब्बी सहूलतों की फ़राहमी के लिए ज़्यादा रक़ूमात जारी करते हुए तमाम मख़लवा जायदादों पर तक़र्रुत अमल में लाने का मुतालिबा किया । जूनियर डॉक्टर्स जे ए सी जनरल सैक्रेटरी डाक्टर नरेश ने कहा कि वो तीन साल तक देही इलाक़ों में ख़िदमात अंजाम देने तय्यार हैं हुकूमत मुतालिबात की यकसूई करने का तहरीरी तीक़न देने पर वो फ़ौरी हड़ताल से दसतबरदारी इख़तियार करने भी तय्यार हैं।

उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि रियासती हुकूमत और बाअज़ आला ओहदेदार डॉक्टर्स को हड़ताल ख़तम करने केलिए मुख़्तलिफ़ अंदाज़ा से ना सिर्फ ख़ौफ़ज़दा करने की कोशिश कररहे हैं बल्कि धमकियां भी दे रहे हैं। जबकि हड़ताली जूनियर डॉक्टर्स इमरजंसी ख़िदमात काभी बाईकॉट कररहे हैं लेकिन इसके बावजूद चीफ मिनिस्टर इस अहम तरीन मसला पर कोई तवज्जा नहीं दे रहे हैं ।

TOPPOPULARRECENT